Contra -Urvaste süda

Wednesday, August 10, 2011

Analüüsisin triatloniaegu

Erinevate alade kaupa siis.
Ja mida oligi tarvis tõestada - jooks on selgelt minu põhiala.
Kokkuvõttes on mu seljataga lõpuprotokollis 42 võistlejat
Ujumises edestasin kahte (mõlemad said minust ka rattadistantsil mööda, ühe püüdsin enne ratta lõppu kinni, aga teine jäi lõpuni ette)
Jalgrattasõidus olin kiirem umbes 30 kaasvõistlejast.
Seevastu jooksus edestasin isegi mõnda esisaja oma, minu 53.37 oli peaaegu 200-st parem. Muide, isegi Veikko Täärist
Kuigi minu ujumine oli keskmiselt 5-10 minutit teistes aeglasem (kiirematest 18-19 minutit maas), otsustati ikka väga palju rattarajal. Mida näitab seegi avastus, et kellest ma rattarajal kiirem olin, neid ka lõpuks võitsin. Ühe erandi leidsin, ei keegi muu kui Rein Kahro. Temast jäin ujumises 11 minutit maha, tulin rattas 4,5 minutit lähemale, jooksus ka veel 3 minutit.
Muide, ka Gerli Padar oli jooksus väga kõva tegija, tuli jooksus nii mõnelegi tublisti lähemale. Olen kindel, et jooksurajalt temaga veel kohtume.

Labels:

2 Comments:

  • Ratas on tõesti suurima osatähtsusega sellise triatloni formaadi juures. Sama pikk või pikemgi kui poolpikal triatlonil, aga jooks ja ujumine on tunduvalt lühemad.
    Selline asi mulle meeldib ning kui tulevaks astaks jooksu saan ka harjutada vahel, siis olen 2012 aastal kindlasti stardis.

    By Anonymous Priit, at 2:04 AM  

  • muuseas Nelli Teatajas oli nupuke, et kuulus rahvakirjanik Contra käis trialtonil. Nüüd teavad kõik.

    By Blogger Mare, at 1:57 PM  

Post a Comment

<< Home