Contra -Urvaste süda

Thursday, September 18, 2008

Imeline juhtum

Täiskuu festivali ajal käisime Paluküla hiiemäel. Uskumatu, aga just seal, kus oli kõige kõrgem punkt ja ohverdamiskoht, vajus mul kroonine münt läbi tasku. Ma ei tea, millal see mulk täpselt taskupõhja sai, aga münt oli seal küll jupp aega olnud, nüüd ta libises läbi püksisääre maha ja jäi lebama nii, et mul polnud kahtlustki, et ta sobib täpipealt sinna. Ja ma ei liigutanud teda enam. Pärast Jüri rääkis, et ma pääsesin isegi odavalt, et ka terveid rahakotte on niimoodi hiiemäele jäetud.

Labels: , , ,

2 Comments:

  • seda et augustikuus võib hiiemäe raplapoolselt nõlvalt toredalt suuri metsmaasikaid leida

    By Blogger Haana, at 8:52 AM  

  • seal kandis juhtub pidevalt müstilisi asju. maasikate osas nõustun ka.

    By Blogger anna-kristiina, at 12:16 PM  

Post a Comment

<< Home