Contra -Urvaste süda

Tuesday, September 09, 2008

ja ei saa me läbi tätteta

mõni kepp on elus ilusam kui teine
mõni kepp on kohe väga-väga ilus
kalapaadis nii et sa päädpidi kilus
oli ikka täitsa korralikult ilus

mõni kepp on elus mõnusam kui teine
mõni kepp on kohe väga-väga mõnus
näiteks siis kui olin kõrvadeni Tõnus
see oli mõnus

mõni kepp on elus valusam kui teine
mõni kepp on kohe väga-väga valus
näiteks see kui viglaga sain persse talus
see oli valus

mõni kepp on elus päris isemoodi
näiteks tookord kui ma toksisin pin-koodi
alles tuhandendal korral panin täppi
tundsin ikkagi – ei jäänud häppi

Labels: , , ,

4 Comments:

  • väga hea :)

    By Blogger Indrek, at 5:37 AM  

  • :D

    By Blogger Kristina Viin, at 2:11 AM  

  • ma olen ka sel teemal interpreteerinud:

    mõni hetk on elus koledam kui teine
    mõni hetk on kohe väga väga kole
    sinu silmi nägin armastust kus pole
    see oli kole

    By Blogger Veiko, at 1:07 AM  

  • Minu versioon mõnusast kepist on selline (seda peaks olema võimalik laulda ka J. Tätte Ilusa Hetke viisil):


    Mõni kepp on elus mõnusam kui teine
    mõni kepp on kohe väga, väga mõnus
    Vastu punnimata avasid sa oma pilu
    ja see oli mõnus.

    Hiljem samamoodi avasid sa end
    ja su ihu oli jampsi täis ja himur,
    et las kepib vaid, siis armastabki mind
    ja see oli mõnus.

    Mõni kepp on elus valusam kui teine
    mõni kepp on kohe väga, väga valus
    Keegi oli mul, kes minult keppi palus
    tal oli põhjust, see oli mõnus

    Kaua panime ja tummalt panin mina
    tuhat korda ise himuram kui Sina
    aga sina olid see, kes juurde palus
    ma ei jõudnud, see oli valus

    Mõni kepp on, mis on hoopis isemoodi
    teise tuppa seadsid üles seksodroomi.
    Ise läksid ja sind nägin uksepilust
    see mis tegid, oli väga, väga mõnus

    Mõni kepp on elus mõnusam kui teine
    mõni kepp on kohe väga, väga mõnus
    Mina magasin ja tundsin peal mul oli
    Sinu keha, see oli mõnus.

    By Anonymous Anonymous, at 4:11 AM  

Post a Comment

<< Home