Contra -Urvaste süda

Tuesday, December 25, 2007

naki teemalisi luuletusi 10 aasta tagant

OR

püsti kahe tunniga
lõin turismitalu
käin seal palja munniga
või siis paljajalu

peale selle näitan ma
siga mitu korda
selleks ei pea sõitma sa
Petseri või Mordva

karjamaa peal ehmatad –
keel käib kiirelt üle
enam lahti lehmatatt
rõivastelt ei tule

lehma kohal kerkib näed
hiigelpäiksevari
koovad villast särki käes
sääl kus lambakari

neidki keegi varjutab
talus mul kaks tutsi
üks neist luuelt kirjutab
teine karjub – putsi

vaevalt mujal kohtame
teist nii veidrat kooslust
Ruitlane ja Tohtlane
võimsamad on koos just


FS

paks geenius istub telefonitraadil
ja kärnkonn hõikab huu ja hõikab huu
kui prominendid mööduvad paraadil
ma avan oma ropuvõitu suu

ja pillun nende pihta rõvedusi
nad võpatades vaatavad et mis
on malbe minu esiklapse kusi
ja süütu minu teise lapse piss

kuid mina ise olen roppsuu-röökur
jah tõesti sinna parata ei saa
et asuma pead kaitsesse ehk kööku
kui tuleb Röövel Ööbik Francois’


LAKK

võib lugeda Balzac’i
või panna jope nakki
pluss paar sümpaatset jakki
või toppida nad pakki
ja saata tartu Nakki
veel sooviksime makki
kust kuulda Thunderstruck’i
ja voodiga barakki
kus mõnuga võiks fakki
*****
ei neljapäeva õhtuti
saa väljastada pakki
sest istun Tartu bussile
ja sõidan Tartu Nakki

ka reedel enne poolt ühtteist
või täita teie nõudlust
seks ajaks pole Tartu buss
veel Urvastesse jõudnud

Labels:

1 Comments:

  • Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    Я Мэвис Калос, представитель Aiicco страховой PLC, мы выдаем кредит на индивидуальных различий с доверием и чести. мы даем кредит по ставке 2%. если вы заинтересованы любезно связаться с нами по этой электронной почты компании: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) в настоящее время приступить с кредита документа о передаче ок. если вам нужно кредит создать компанию или школу, Вы очень добро пожаловать в Aiicco страховой ПЛК. Вы также можете связаться с нами по этой электронной почте: (amaah.credit.offer@gmail.com). мы можем перечислить любую сумму вы запросили для до недели.

    By Blogger Unknown, at 10:28 AM  

Post a Comment

<< Home