Contra -Urvaste süda

Sunday, December 23, 2007

sõktõvkaris kirjutatud luuletusi

*
miks nõnda kurvad näod meil peas
ja istume nii rusutud
kui alles eile õhtul sai
veel tulevikku usutud

kuid selgus täna hommikul
et jälle käes on olevik
jah tõesti sinna parata
vist pole mitte midagit

*
ukse juurde astusin
peas mul suletutt
kuid oh ebaõnne uks
oli suletud

mäletan veel eile ta
oli avatud
kuid siis sisse minna sealt
polnud kavatsust

*
ei saanud kulkast kõppi ma
sest olen lihtne kalur
mul öeldi et pean õppima
ma selgeks sõna palun!

ei hakka mina paluma
pea varanduse pärin
sealt ühe väikse talu ma
siis kohe maha ärin

ja välja annan raamatu
mis on justnagu päris
ma olla võin küll saamatu
kuid seda mitte äris

Labels:

1 Comments:

  • Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    Я Мэвис Калос, представитель Aiicco страховой PLC, мы выдаем кредит на индивидуальных различий с доверием и чести. мы даем кредит по ставке 2%. если вы заинтересованы любезно связаться с нами по этой электронной почты компании: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) в настоящее время приступить с кредита документа о передаче ок. если вам нужно кредит создать компанию или школу, Вы очень добро пожаловать в Aiicco страховой ПЛК. Вы также можете связаться с нами по этой электронной почте: (amaah.credit.offer@gmail.com). мы можем перечислить любую сумму вы запросили для до недели.

    By Blogger Unknown, at 10:30 AM  

Post a Comment

<< Home