Contra -Urvaste süda

Sunday, December 09, 2007

kolm luuletust

SIILID

jääb kilomeeter raudselt miili varju
te võtke seda heaks või pange pahaks
ruutmiile kaupa suuri siilikarju
ma päevad läbi silitada tahaks

sealt emotsiooni saan ma eluterve
kui siilid vastu kätt end miilustavad
ja küsivad – kas endiselt konserve
kui kontsertmeistreid frakisiilust avad

*****
mu arust on me peade kohal pilved
clouds kuid ütleb nende kohta Silvet

*****
beibelt küsisin kas tal on vulva
beibe küsis vastu – mul va?

Labels:

3 Comments:

  • irw..aga siile ma armastan..vat seda tahaks ise tegelikult kogeda, kui siilikene pugema tuleb:D

    By Blogger Leenu, at 6:46 PM  

  • ühele neiule ütlesin, et võta porgand /
    rohkem pole ta mul silma torgand

    By Anonymous Anonymous, at 8:31 AM  

  • Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    Я Мэвис Калос, представитель Aiicco страховой PLC, мы выдаем кредит на индивидуальных различий с доверием и чести. мы даем кредит по ставке 2%. если вы заинтересованы любезно связаться с нами по этой электронной почты компании: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) в настоящее время приступить с кредита документа о передаче ок. если вам нужно кредит создать компанию или школу, Вы очень добро пожаловать в Aiicco страховой ПЛК. Вы также можете связаться с нами по этой электронной почте: (amaah.credit.offer@gmail.com). мы можем перечислить любую сумму вы запросили для до недели.

    By Blogger Unknown, at 10:32 AM  

Post a Comment

<< Home