Contra -Urvaste süda

Sunday, December 23, 2007

aasta 1998

MÄDANEV HING

ma hinges sorisin sealt leidsin mädapaise
kui avada see välja lendab hing
ma situn täis end oma sitt ei haise
ja viljakaks saab naksti kehapind

kui seeme idaneb seal peagi kasvab rukis
sealt läbi ükskord sõidame siis koos
me kahekesi tõllas kutsar pukis
nii seikleme mu hinge mädasoos


PAHA LILLE LINN

käisin eile rikkas linnas
pumpas verd allikkas rinnas
seal ma nägin Toomas Vinti
tapamajja viimas tonti

ja ka ühte kohalikku
kandmas roiskund liha kokku
miks seal surnud liha palju
nende vapil paha lill ju

JÕGEVA-RAKVERE MAI ‘98


OLULINE VAHE

mu arust on küll oluline vahe
kas rõõmurõkatus või valuline ohe
kas tuju helge hea või paha tusa
kas .läbi lillede või läbi tuha pasa

kui valel ajalt Sult ma musi küsin
siis teostus taandub lollen küsimusin
kas huulte vahel oluline vahe
ehk huulil liiga valuline ohe


KUKEPRAAD

nüüd lugupeetud kukeke
te issameiet lugege
te kirgmised on kiretud
need olid liialt kiretud

ei lootust vastuhakule
su pea saab pandud pakule
su kukestaatus peatatud
sa oled peagi peata kukk

ja üle laua ukerdad
siis täpselt nagu kukepraad


TIKRIPUU

ei ole Raimond Valgret bussijaamas
ja sellepärast siin ei peatu buss
Sind olin ma peaaegu kätte saamas
me vahel juba siugles õnneuss

kuid maha põles rantšo Guatemaalas
see oli minu enda hooletus
et ise süüdi olen oma draamas
on asja juures ainukene pluss

ja seegi vaid kaks risti löödud miinust
mis paralleelis oleks veider kooslus
neist läbi kumaks mingi tikutooslus

kui hommikuses udus tulen “Triinust”
siis adun kujutlusi imelikke
et õunapuu on küpsetanud tikreid

Labels:

1 Comments:

  • Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    Я Мэвис Калос, представитель Aiicco страховой PLC, мы выдаем кредит на индивидуальных различий с доверием и чести. мы даем кредит по ставке 2%. если вы заинтересованы любезно связаться с нами по этой электронной почты компании: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) в настоящее время приступить с кредита документа о передаче ок. если вам нужно кредит создать компанию или школу, Вы очень добро пожаловать в Aiicco страховой ПЛК. Вы также можете связаться с нами по этой электронной почте: (amaah.credit.offer@gmail.com). мы можем перечислить любую сумму вы запросили для до недели.

    By Blogger Unknown, at 10:29 AM  

Post a Comment

<< Home