Contra -Urvaste süda

Sunday, December 23, 2007

vist ka 1998

purskkaevu äärde koguneb linn
sest et purskkaevus liguneb konn
hüüan siis talle – pead liduma konn
unusta viimnegi kodumaa linn

*
politseisse ma ei teata
et ma sinu tõttu peata
möödas sellest mitu päeva
kui Sul ulatasin käe ma

rääkimata juba seda
et Su oma minu süda
parlamendivalimistel
annan sulle hääle - Kristel


PÜROTEHNIKA KURITARVITUS

ta südames ei läitnud leeki RUF
nüüd kõnnib juba jahtund sütel ta
vaid Paul King Sammalhabe Muhv
kui armsamast must võivad mõtelda

“läks persse” on küll sulaselge bluff
kuid ikkagi nii mõnus ütelda
ei vaata sind sest telekas Hot Stuff
kus Kirsti Timmer võtab etelda

ma ütlen sulle näed kas polnud ilus
kui meelalt Kirsti oma soengut silus
ma võtan tema jätan sinu mõrra

siis lohesammul tänavale liipan
eekkoidulaga kaugusesse viipan
ja juba takso tuleb põrra-põrra



*****
ma leidsin uue kallima
kel väga meeldib vutt
kui jalaga löön palli ma
siis sama teeb ka mutt

vast leidsin neiu hurmava
see on nii vinge eit
kui jooskeb palli surmama
las rebeneda kleit

ja püüdma tema penaltit
kollkipper võimetu
käib palli pihta kenalt litt
et laita võimatu


KALK SIPELGAS

hinges miski kripeldab
hüüan kaljuprakku
tule välja sipelgas
hüppa mulle näkku

ja siis kõdistades mind
klugista kui kalkun
see mis minu silmas pind
sinu silmis palk on

korraldaksid palgiveo
teeniks roppu raha
kuid miks teed nii kalgi teo
jätad palgi maha

ütled: muud on tegemist
tõesti ei tea kas sa
et ei pinnu tõmbamist
toeta haigekassa

Labels:

1 Comments:

  • Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    Я Мэвис Калос, представитель Aiicco страховой PLC, мы выдаем кредит на индивидуальных различий с доверием и чести. мы даем кредит по ставке 2%. если вы заинтересованы любезно связаться с нами по этой электронной почты компании: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) в настоящее время приступить с кредита документа о передаче ок. если вам нужно кредит создать компанию или школу, Вы очень добро пожаловать в Aiicco страховой ПЛК. Вы также можете связаться с нами по этой электронной почте: (amaah.credit.offer@gmail.com). мы можем перечислить любую сумму вы запросили для до недели.

    By Blogger Unknown, at 10:29 AM  

Post a Comment

<< Home