Contra -Urvaste süda

Sunday, December 23, 2007

1998 veel

*****
maanteel mind võib kohata
olen elukohata
kalalt tulin kohata
üle jäi vaid ohata

sest mu peale kisati
kodust välja visati
kommentaar veel lisati
püüda võiksid sisaski


PIITS&PRÄÄNIK

mu mõttemaailm üsna kitsakene
ma lasen piinata end tõsisel dilemmal
kas murda võsast väike vitsakene
või kangutada surmakülvav vemmal

et inemisi nuhelda kes ullid
ja Tallinnasse saata läbi Mõigu
kui Hollandile värava lööb Gullit
ta ära teenib priske tordilõigu


RÕVETSUSED

tulin tänavale rott suus
naiste kisa kaikus hele
olnuks mulle kohtuotsus
eelis antuks vaikusele

lisapisikuid veel loksus
rõvetsemishaigusele
kooli läksin koolikott suus
kooli läksin paikusele

õppisin seal juurde veel
kuidas kõrva juurde keel
upitada

õppisin seal viisakust
kuis saaks lisaks piisa kust
supipada


SÜLT

heameelega Su saarmas
ma oleks üldiselt
jah tõepoolest sa armas
kuid mõjud süldiselt

ei Sinust saa mu pruuti
Su vastumeelsust tean
kui hüpata batuuti
ma tahaks süldi peal



SUUR JA VÄIKE NÄRILINE

kui tuppa tungib päiksekiir
ma otsin väikest otsin suurt
ja kinni püüan väikse – hiir!
ja sügan tema ninajuurt

siis otsin ainult suuremat
sest väike juba olemas
ja kinni püüan suure – rott!
nii suur et hea kui pole kass

Labels:

1 Comments:

  • Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    Я Мэвис Калос, представитель Aiicco страховой PLC, мы выдаем кредит на индивидуальных различий с доверием и чести. мы даем кредит по ставке 2%. если вы заинтересованы любезно связаться с нами по этой электронной почты компании: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) в настоящее время приступить с кредита документа о передаче ок. если вам нужно кредит создать компанию или школу, Вы очень добро пожаловать в Aiicco страховой ПЛК. Вы также можете связаться с нами по этой электронной почте: (amaah.credit.offer@gmail.com). мы можем перечислить любую сумму вы запросили для до недели.

    By Blogger Unknown, at 10:29 AM  

Post a Comment

<< Home