Contra -Urvaste süda

Tuesday, December 25, 2007

no nüüd jälle mitmest ajast

AUSTRAALIA

ma pettund pildimaalijas
kes lubas et Austraalias
mind ootab sinisilmne pruut
siin kargavad vaid känguruud

ja lisaks välismaalased
need abo... pärismaalased
kes kaasas kandvad kastruleid
ja pilluvad neid vastu meid

HÜGIEENILISUS

on sügiseid kuid mina pole sügis
on prügiseid kes prügi pole prügis
on higiseid ma rügand pole higis
on nugiseid kuid mina pole nugis
ma nügin neid nad küsivad kes nügis
kuis trükiseid nii palju trükki trügis
mu hügieenilisus eendub hügis



AMERICAN DREAM

sääl usas kus njuujööktsitii
ma õppisin sind tundma
nüüd siinpool lompi öösiti
näen pidevalt sust und ma

see driim on eht ämeerikan
näen – läänekaldalt kuidas
hamburgerit sul veeretan
sa oleksid kui idas

kui käidud üsna kena maa
sa jälle oled läänes
nii iga öö – ei enam ma
küll talu nööki säänest







*****
hei kuule sina tagumine vagun
mul juba sinu vedamisest song
ma pole imevedur et ma jagunnii mitmeks et saaks osa terve rong

mu kandejõud on täpipealt ükssada
ja neistki juba keele peal on vest
no kellel oli vaja sokutada
mu sappa seda saja esimest


*****
ma istun aknal olen täpne sihik
sest suits on hambus nagu jaaniuss
mu käes on pooleli veel luulevihik
kuid põõsas ootab viskevalmis puss

ma tean mis juhtub tean mind jälgib tõbras
veel teada on ta relva kuulekus
kuid kuna ta peab ennast luulesõbraks
ta ootab kuni valmib luuletus

ei kirjutada taha viimseid ridu
ei taha lasta peost veel pastakat
noakangelase hinges toimub pidu
mu tunded on ses suhtes vastakad

ma vihikusse kirjutan Amore Mio
ja punkte lisan lõppu – terve trio


*
millest vestad igavene tuli
milleks tuled igavene vest
mõtiskleb vampiir veel verisuli
igav elada on elu igavest

igavesti vahvalt vesti pesed
igavene pole iga vest
tulge minu juurde lapsukesed
muinasjutu räägin sigadest

*
kategoorilise ei
ütlen surnud lihale
seda taluda ei või –
ärka ellu tihane


*
lämmatades tühje sõnu
surud huuled minu suule
ja ma tunnen sellest mõnu
kuidas levib rahvaluule





MISS ESTONY

kui toimus missivõistlus üleilmne
seal juhtus miski enneolematu
sai võidu eesti piiga sinisilmne
ta võitis kõiki välismaiseid hattu

kas tõesti need kes kuulusid žüriisse
nii läbi imbund olid eesti meelest
eks eesti rahva mõttele siis viis see
et altkäemaks on missi teinud Teelest


AADRESS

kas mind sa vähem ragastad
mult kirja mitte saades
sest post mul selle tagatab
on ebatäpne aadress

säält puudu on üks bonustrack
ja nimelt postiindeks
mu pikajuukseline näkk
Sa armastad ju mind eks


TELETUPSUDEGA KALAL

küll läänest puhuv tuul on lõikavjäine
sest kevad veel ei taha alata
me siiski avamerel jahil käime
ei päevagi saa olla kalata

käin Tinkivinkigi siin püüdmas räime
küll Po ja Tipsiga kui Lalata
jääpangas ükskord merehätta jäime
jäi saldo dividendipalata


OLUKORRAST RIIGIS

vaid vestluspartnerid on Rumm ja Samost
me kaks kui erimärgilisest liigist
käib raadio küll kuid meile aitab jamast
ja uudistest ja olukorrast riigis

ei taha kommentaari analüüsi
me ise kõik mis teineteisel vaja
las Philips-raadio närib nurgas küüsi
kui Päeva-Kajast saamas on Öö-Kaja


KALAPÜÜK&KORILUS

ei hetkekski mind võtnud edetabel
ja miljoneid ei tulnud singlimüügist
kas abiraha päästab mind või kabel
või kopkad illegaalsest inglipüügist

jah ingliliha hinda Lätis tean
nii umbes poolteistsada latti kilo
kuid enne müümist nuumama neid pean
ja ette andma väärtuslikku silo

BEST B4

küll iidsel ajal panid mõttemeistrid
papüürusele kirja targa loo
kuid seda tarbida meil pole mõistlik
sest kukkunud on ammu best b4

sa parem võta eilne coca-cola
või osta kioskist homne ajaleht
on vanaaegne kaup kõik puha Poola
vaid viimse päeva stuff on küllalt eht

Labels:

1 Comments:

  • Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    Я Мэвис Калос, представитель Aiicco страховой PLC, мы выдаем кредит на индивидуальных различий с доверием и чести. мы даем кредит по ставке 2%. если вы заинтересованы любезно связаться с нами по этой электронной почты компании: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) в настоящее время приступить с кредита документа о передаче ок. если вам нужно кредит создать компанию или школу, Вы очень добро пожаловать в Aiicco страховой ПЛК. Вы также можете связаться с нами по этой электронной почте: (amaah.credit.offer@gmail.com). мы можем перечислить любую сумму вы запросили для до недели.

    By Blogger Unknown, at 10:29 AM  

Post a Comment

<< Home