Contra -Urvaste süda

Monday, February 23, 2009

Jätsin Margus Saare vastlakuklist ilma

Eile telemaja kohvikus võtsin teed ja mõtlesin, et midagi tee kõrvale kuluks ka ära. Siis vaatasin - muidugi vastlakukkel. Müüja küsis, et kas mõlemad? Kaks kuklit oli veel alles ja ainult pool tundi sulgemiseni. Ütlesin, et olgu, muidu jääb veel see viimane vedelema sinna.
Aga nii kui olin ära maksnud, tuli Margus Saar kohvikusse ja küsis veel käigu pealt, et kas vastlakuklit on veel. Pakkusin küll talle, aga ta tagasihoidliku inimesena ei tahtnud mu käest ära võtta. Ma ei hakanud ka pikemalt seletama, et ma võtsin kaks kuklit sellepärast, et need õhtuks ikka otsa saaksid.

Iseendast ju oleks jõudnud ka neli-viis vastlakuklit ära süüa, aga plaanis oli siiski üks esialgu.

Muidu on kohupiimakook mu suur lemmik telemaja kohvikus.

Labels:

5 Comments:

  • seal telemaja kohvikus
    kus vastlakukleid vähe
    ma ära ostsin viimase
    lõin paadamile pähe

    By Blogger ilves@metsas.ee, at 5:42 AM  

  • ilvese luule :D:D:D:D:D

    By Blogger Marii, at 12:05 PM  

  • paadam see ei mõistnud nalja
    kuklid kirjutas menüüst välja

    By Anonymous Anonymous, at 2:09 PM  

  • Tere,

    Oleks vaja Hr.Contra maili või tel kontakti. Tahaks rääkida väikesest koostöövõimalusest.

    Võib ka ise otse kirjutada : melkker@gmail.com

    Kõike paremat!

    By Anonymous Anonymous, at 12:53 AM  

  • ma muidugi kardan, et saar peab selle meeles. vaata mis nägu mees eilses aktuaalses kaameras oli. kohe näha, et vimm on sees. noja kesse muu kui kontra. sul oli vorm ka seljas ja.

    vaata ette.

    By Blogger luize, at 12:52 AM  

Post a Comment

<< Home