Contra -Urvaste süda

Monday, February 23, 2009

Taas alksivaba

Veebruaris ma ei ole tilkagi alkoholi tarbinud (kui mitte arvestada neid paari õlut 1. veebruari esimestel tundidel, mida ma võtan kui 31. jaanuari pikendust). Peab küll tunnistama, et 28. veebruarile ma sellist pikendust ei luba.

Kõige hämmastavam oli Kuldkalapeol Pühajärvel, kus ometi iseenesestmõistetav Jägermeistrit endale kere vahele kihutada. Aga ei olnud probleem, neli-viis korda pidin pakkumistele eitavalt vastama, aga see tundus juba nii iseenesestmõistetav.

Ajah, veel naljakam, kui Tafitšuk käis Tallinna linnaosavanematega mälestusnapsi võtmas ja tõi mulle ka viinapera (spetsiaalselt hoidis), aga ma loobusin, Toolik paistis isegi pisut solvunud. Seevastu see viin seisis terve öö ja pool hommikutki mul nina ees laua peal, kui ma töötasin. Omaette huvitav tunne. Lõpuks panin ta kapi taha märtsi ootama.

Ja veel naljakas oli, kui teised jõid veini, aga mina ja üks veel, kes oli väga roolis, õunamahla. Siis pandi võõrustajate suhu sõnad (nad ise mulle muidugi nii ei ütelnud.) "Kuradi karsklased, tulevad ja joovad meie ubinamahla ära!"

Raske küll väita, et see padukarsklus kuidagi eriliselt tervisele kasulikult on mõjunud, nohu kallal ja pea valutab ka, aga kuskiltotsast on ikka kergem tunne siiski. See on omaette kaif koguaeg kaine olla, aga juba tahaks vaheldust ka. Läti õlut ma joomata ei jäta (28. veebruar Lätti lähen enda ja Kivisildniksi lätikeelset ühisraamatut esitlema).

Labels:

5 Comments:

  • Contra kullake. Alksivaba õhtul on oma eelised. Järgmine päev on kuradima hea olla.
    Krooks!

    By Anonymous Anonymous, at 4:06 AM  

  • No vot - ja kui see veel korrutada 28 või 31-ga - ja seda on veel vähe, sest kuradimaheaolu on progresseeruv.

    By Blogger konnula contra, at 5:43 AM  

  • laste isa ja naise mees peab viinast ja muustki alksist eemale hoidma, et säiliks RAHA ja TERVIS, väärikusest rääkimatta!

    By Anonymous Anonymous, at 2:24 PM  

  • Kusjuures ma sattusin jälle kokku (viimasel ajal juhtub seda tihti) härra Põldseppaga ja no puutusin kokku ka Kroonäedega ning need seletasid su kainusest :D ET sa olevat väitnud, et ei joo :D Hakkasid natuke vara su sünnat pidama :D

    By Blogger Marii, at 12:09 PM  

  • Ehhh. Tasub ikka 100 päeva kaine olla.
    Umbes kuskil teise kuu lõpus hakkad joodikutele teise pilguga vaatama. 100. päeval mõtled, et mis asi see joomine õietigi oli.

    By Blogger Unknown, at 12:36 PM  

Post a Comment

<< Home