Contra -Urvaste süda

Sunday, January 27, 2008

Hümn

Kui Eesti nimi oleks Pidžaama, võiks hümn kõlada nii


PIDŽAAMA HÜMN


Mu Pidžaama mu õnn ja rõõm
nii njummi oled sa
ma nuusutan su lilli ja
su seltsis tahan tsillida
mul umbelt pääle lähed sa
mu kallis Pidžaama

sa iga päev mind uinutad
ja üles äratad
ma iialgi ei ehmu sest
su soojusest ja pehmusest
oi-oi kui ilus oled sa
mu kallis Pidžaama

mu Pidžaama mu õnn ja rõõm
sind ikka kaitsen ma
kui vaenlasel on kuri nõu
meil selga saata relvajõud
su lipule siin annan au
teen püssiga pau-pau

Luubis oli päris mõnus hümniteema lahkamine mõned aastad tagasi ja see jutt, veel vanem, tasuks ka taas ülelugemist.
Eesti hümnist on paroodiaid tehtud varemgi, näiteks see ja see

Labels: , ,

1 Comments:

  • Heihopsti! Lahe hümn! Igatahes! Mul just magamamineku aeg nii-et viva la Pidzama!

    By Blogger vesiaamies, at 2:23 PM  

Post a Comment

<< Home