Contra -Urvaste süda

Thursday, January 10, 2008

tegin täna öösel lühiluuletusi

läksin sanepidjaama
kanepit saama
*
tere tere konnareis
mis su perekonnaseis
*
tule minuga pronkssõdur
lähme võtame lonks mõdu
*
algul vihma sabistas
oo siis rahet rabistas
lõpuks pussnuge sadistas
*
tabasin ma tunamullu
oma püksist munahullu
*
oiukate soovil tetti
ümber võrtsu inimketti
ootamatult rivi lõppes
aga juba kivilõppes
*
püüdsin esimesel mail
kaunil esimehel Mail
käppa panna ümber piha
kuid siis töölisklassi viha
rusikana tunda sain
*
mind kord murtud pliiatsina
küüditati Riia linna
*
olen ratastega võikann
sõidan sõidan sõidan sõidan
alfast oomegani ma
vast Renault’ Megane’iga
*
mul ei olnud üldse kiiret
perenaine kattis laua
istusin seal väga kaua
ära sõin kõik praetud hiired
*
kolhoosi toodi miilustaja
noodi mi ilustaja

Labels:

2 Comments:

  • hee, miskipärast tekitas kolmas luuletus mu peas seose

    tule mu koopasse
    masturbeerima

    ja tänan küsimast, tunnen muidugi ennast väga targana

    By Blogger Oryx, at 9:36 PM  

  • ok ma tulen sinu koopasse
    mõnus massi-turbulatsioon
    la-laa-laa-laa

    By Blogger konnula contra, at 9:34 AM  

Post a Comment

<< Home