Contra -Urvaste süda

Wednesday, November 28, 2007

seda te ju mäletate - aga mis pealkiri tähendab ma mitte eitea

TÜRI KNSTPVD LLTS

ma joon ainult taani õltse
ma joon ainult šoti viskit
kunstist ma ei jaga miskit
plätserdatakse vaid seina pääle
mingit sürri
mida kuradit ma tulin
kunstipäevadele Türri
kes teab millal läheb buss
või miskit muud mürr-mürri
oodake te olge vakka
ära minema ma küll ei hakka
sest ka kunstipäevadel on omad võlud
Ilvesel on näiteks palju õlut
kui ei ole kinni õllekeldri uks
õllejões me jääme pildituks
ja sama pilditu
on iga kunstinäitus
nentima peab et mu unelm täitus
kui ma käisin näitusel
ja ei saand sisekrahhi
suurem pool must meenutab
mammutit – mummitat – ja pisem ahvi

augustis ka käisin Hillar Kohvi
sünnipäeval aga viinahauda praegu
mainida on pisut nüri
viinakirves tandrimaast ju
välja kaevatud
ja meid kutsub Türi
mis mul meenud seoses Türiga
vist Valga-Tallinn buss
ja Türi-Paide rahvajooks
mis kindlasti on vahva jooks
nagu ka laupäeval toimuv
Haanja rattamaraton
kuhu minna mil küll vaevalt aega on
kuid milleks mulle Haanja
kui ka Türist rahulduse saan ja
kui taas Haanjast Türi juurde siirduda
ja edaspidi ainult Türiga ka piirduda
selgub veel et Türi lillelaadal
lilli palju
aru ei saa miks on
Komissarov Kalju
aga sellest milleks Pehk on Jaan
juba väga hästi aru saan
kuidas aru saan ei mõista ehkki
tahaksin tsiteerida siinkohal Pehki
nimelt tema tõdemus mul varuks
mis mul sest et Tiit on Karuks
jah ka mul ei ole sellest miskit
ma joon ainult šoti viskit
ma joon ainult eesti viina
lükkan everesti hiina
lükkan krapikatja poola
lisan paprikat ja soola
viisata mind Poola lasti
läksin sinna poolalasti
särgi sain peaaegu maani
särgiga sain otse taani
sõites läbi Põhja-Soome
nägin elavaid kondoome
üks neist Viiburi mu tõi vaid
kuid sealt sain ma lennurõivaid
lendasin nüüd otseliini
seljas üürikasukas
nüüd ma Türi asukas
nüüd ma Türi asukas
seljas üürikasukas
tkso on ja arvan vist
taksojuht taksii-dermist
sõidab taksoga termiit
tee peal praguneb teeviit
ei saa enam viidata
siiski – ilma viidata
jõudsin ikka Türile
vähe siis et Jürile külla
küllallaa
luulet sai nüüd küllaga
kui ma hakkan ametnikuks
vähe siis mind amet rikuks
siiski muutun ametlikuks
las kõik kunstinukud näevad
kuidas avan kunstipäevad

Labels:

4 Comments:

  • Kurat mees Sa vist ei mõtle ka nii palju kui sa luuletad :)

    By Blogger Veiko, at 12:00 PM  

  • see on tõesti ühe lauluga kirja pandud, aga lõppkokkuvõttes ma teenisin sellega 10 õlut või 200 krooni, ilmselt 200 krooni, oksjon alghinnaga 1

    By Blogger konnula contra, at 10:59 PM  

  • Good words.

    By Anonymous Anonymous, at 4:16 AM  

  • Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    Я Мэвис Калос, представитель Aiicco страховой PLC, мы выдаем кредит на индивидуальных различий с доверием и чести. мы даем кредит по ставке 2%. если вы заинтересованы любезно связаться с нами по этой электронной почты компании: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) в настоящее время приступить с кредита документа о передаче ок. если вам нужно кредит создать компанию или школу, Вы очень добро пожаловать в Aiicco страховой ПЛК. Вы также можете связаться с нами по этой электронной почте: (amaah.credit.offer@gmail.com). мы можем перечислить любую сумму вы запросили для до недели.

    By Blogger Unknown, at 10:36 AM  

Post a Comment

<< Home