Contra -Urvaste süda

Tuesday, November 27, 2007

olen väike grafomaan 44

ISIKLIK IDÜLL

väljast kostab tuulemühin
mul on isiklik idüll
selga vastu seina nühin
see peaks aitama vist küll

kirp mu selja kumerustel
kargab nigu Nykänen
küllalt tegevust on ustel
vastu neid ma sügan end

*****
KORD OLI HOBI MEIL
me võidu kõndisime ringi
üksteise võidu kõndisime
ümberringi
me kõndisime ümber üksteise
kes meie? – no teine oli
maakera mudel
kes pärst seda kui sai tühjaks
viimne pudel
sai kaineks mille tagajärjel loobus
no oli üldse väga rumal gloobus


*****
võib olla küll et mina
olen lapsik
kuid sina pole keegi muu
kui vapsik

täisealist ilma lapsikuste
eest sa valvad
meid lapsiklikke vapsiklikult
salvad


*****
ma ütlesin ei jala käi
ja tilka vett ei joo
sul suu seepeale lahti jäi
said öelda vaid ahsoo!


ARMUPIINAD

kui tuled sa ma otsin salaurgast
kust jälgima ei peaks sind silmanurgast
kus vaadata saaks omamata häbi
sind ülalt alla kõrvalt kasvõi läbi

kui räägid mu’ga ma ei kuula kuna
ma püüan mitte näida armununa
kuid diktofon kõik punktipealt fikseeris
ma kodus kulates ei varja hingekeerist

sind vahepeal kui möödaminnes müksan
kuid emmata sind oleks hulga tuksam
nüüd varitsen sind südaöises pargis
et leida maandus selles põrguvärgis


KIVIVISE

ma pole üldse paha laps
vaid hoopis viisakas ja kraps
kuid kui must mööda läheb japs
ma viskan kiviga

see tabab nuppu mütsi all
japs vagur on kui lambatall
sest surm on nõnda lähedal
et viska kiviga

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home