Contra -Urvaste süda

Sunday, November 25, 2007

telemargi luuletused

TARGA NEEGRI TELEMARK

ringi lendad vabana
algab nüüd su peale jaht
sind ma lähen tabama
seda olen ammu taht

mul on mitu küsimust
sina vastustele tark
oled kehalt süsimust
aga hingelt telemark


POSTIRINGI TELEMARK

ei lähe postiringile
sest olen pisut haiglane
päev puhkust endal kingime
jääb kotti kiri Maidlale

saab Maidla homme vihaseks
et kiri pannud pidureid
ma moondan tema tihaseks
teen mitmeid muidki vigureid

ma olen siuke trikitaat
nii kenaks kohaks Türgi teen
et sealsed lehed trükivad
Inbolili laulu “Mürgiseen”

ja saja Türgi lehega
siis lähen postiringile
seal kohtun ärimehega
kes ütelb mulle – tingime

nii kõndides am tingingi
me taustaks püsib hele park
nii saja postiringini
mu rekordi viib telemark


LASTEKIRJANDUSE TELEMARK

eks keemilistest katsetestki tõendub
et kirjandus on puha väljamõeldud
et mingi karupoeg ei olnud Puhh ja
et UFO iialgi ei maandund Puhja

ei vallatusi tõega pane pahaks
veel enam – lausa uskudagi tahaks
et munast sirgub Klaabu aga Nipi
teeb telemarki nagu Pikksukk Pipi

Labels:

1 Comments:

  • Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    Я Мэвис Калос, представитель Aiicco страховой PLC, мы выдаем кредит на индивидуальных различий с доверием и чести. мы даем кредит по ставке 2%. если вы заинтересованы любезно связаться с нами по этой электронной почты компании: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) в настоящее время приступить с кредита документа о передаче ок. если вам нужно кредит создать компанию или школу, Вы очень добро пожаловать в Aiicco страховой ПЛК. Вы также можете связаться с нами по этой электронной почте: (amaah.credit.offer@gmail.com). мы можем перечислить любую сумму вы запросили для до недели.

    By Blogger Unknown, at 10:38 AM  

Post a Comment

<< Home