Contra -Urvaste süda

Saturday, November 24, 2007

olen väike grafomaan 24

*****
enam ei pillu mu näkku sa pori
tänasest päevast ma pole su ori
kilpkonna persse sind mõnuga saadan
põlgliku pilguga pikkust sul mõõdan

läheme koos sa longid mul sabas
ümber pööran ja puhangus vabas
näkku sul kustutan põleva koni
enam sa raibe mu selga ei roni


*****
pole värsket informatsiooni
nii ei teki ka uusi ideid
paberi peale vean mõttetuid jooni
mõtted rändavad mõttetuid teid

peas mis oli kord tulvil mõtteid
pesa teinud vaid üksikud täid
harrastavad seal karatevõtteid
kuskil kõrva sees disko vist käib

pinna peal elu käib seest on ta tühi
lõbus seltskond on ainuke lohutus
minema täisid ma pea pealt ei pühi
minu peas on neil tagatud ohutus


*****
ma ei usu et te mind
seepärast vähem austaks
et mu silmavalgeile
lillad toonid taustaks

ja et seda ebakõla
tume prill vaid peidab
vaevalt et see minule
üldse varju heidab

välimus mul ikka olnud
pisut niruvõitu
see ei ole takistand mul
saada ühtki võitu


*****
laeva peal on elu hea
puudust tundma seal ei pea
mõnikord kui tuj usitt
ja ei ole puskarit
ronin vaikselt alla trümmi
toon sealt pudeli türlümmi
see viib eemale kõik mured
kui ka pärast hai mind pureb
see ei vii mind ahastusse
jälgin möödasõitvaid busse

*****
lõpetagem
kassi kaitse
kass ei ole
massi maitse

vaenalne meil
kass ei ole
ega me ka
mass ei ole

mass on rotid
mas on hiired
keda tapma
kass on kiire

aga võim on
ikka massil
pole pidu
pikka kassil

eemal näen end
kaitsvat kassi
hambad lööb kesk
maitsvat massi


KOGUNEMINE

aula ette koguneme
kolme ossa jaguneme

ühed maha lastakse
teised üles puuakse
mõned lahti lastakse
aga enne juuakse
veri mis neil voolab soontes
elu vaibub elujoontes

vaikseks jääb nüüd koolikambris
kohtume kõik taas septembris
siis need sadakond karkassi
viime järgmisesse klassi


****
te istute siin laua peal
kuid ei jää sinna kauaks
ja seda lauda ammugi
ei nimetata lauaks
ja samuti ka kõiki teid
ei nimetata teiks
vastu tõrkumas on käed
suud kõverdumas eiks
te proovite asendeid
mis teid veel päästaks
ja istumispaiga
teile veel säästaks

kuid istuge pealegi
risti või põiki
ükshaaval minema
peksan teid kõiki

Labels:

1 Comments:

  • Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    Я Мэвис Калос, представитель Aiicco страховой PLC, мы выдаем кредит на индивидуальных различий с доверием и чести. мы даем кредит по ставке 2%. если вы заинтересованы любезно связаться с нами по этой электронной почты компании: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) в настоящее время приступить с кредита документа о передаче ок. если вам нужно кредит создать компанию или школу, Вы очень добро пожаловать в Aiicco страховой ПЛК. Вы также можете связаться с нами по этой электронной почте: (amaah.credit.offer@gmail.com). мы можем перечислить любую сумму вы запросили для до недели.

    By Blogger Unknown, at 10:39 AM  

Post a Comment

<< Home