Contra -Urvaste süda

Wednesday, November 21, 2007

olen väike grafomaan 18

MINU MAAILM

maailm on täpselt
minu tarvis loodud
kõik teised siia
kohanema toodud

vaid mõni harjub
teised jäävad kimpu
neid kohtleme kui
närtsind lillekimpu

nad heidame kui
tarbetuima risu
saab nedest inim-
prügikasti sisu


JÄRELEHÜÜE KARBONAADILE

ma seisan kärvand karbonaadi haual
see maitsva ampsu viimne puhkepaik
ta viimsed hetked viibis minu laual
kuid mulle temast jäi vaid õhkõrn maik

ta harmoneerus hästi iga praega
ja teda iga olend armastas
kuid saatus talle andis vähe aega
jäid leinama nii mina kui mu kass


*****
ma olen piinapingil võtnud platsi
pea algamas on elu viimne piin
kuid enne noaga pingi sisse kratsin
ma suured tähed CONTRA OLI SIIN


*****
on hommik käes

et parandada vigu
ma sõlme keeran
kaks identset tigu

*****
kui pesast saadki
täpse äratõuke
ei tähenda see veel
et leiad tõuke

*****
et miks ma olen
nõnda lüüriline
sest muusa minu korteris
on üüriline

1997
kaks tundi tagasi
uus aasta tuli
minu manu
ma ütlesin oh no
ma tahaks hoopis
vanu
siis võtsin masina
mil nimeks
ajamasin
ja tiba reisisin
ja sellest
luuletasin


*****
must koer
sõimab valget koera
ühed mustad mõlemad


TALVEKS MUSTAMÄELE

kantpea nägu venis ristkülikuks
nähes pikkade juhtmetega lampjalga
vallutamas Mount Blacki tippu

Labels:

1 Comments:

  • Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    Я Мэвис Калос, представитель Aiicco страховой PLC, мы выдаем кредит на индивидуальных различий с доверием и чести. мы даем кредит по ставке 2%. если вы заинтересованы любезно связаться с нами по этой электронной почты компании: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) в настоящее время приступить с кредита документа о передаче ок. если вам нужно кредит создать компанию или школу, Вы очень добро пожаловать в Aiicco страховой ПЛК. Вы также можете связаться с нами по этой электронной почте: (amaah.credit.offer@gmail.com). мы можем перечислить любую сумму вы запросили для до недели.

    By Blogger Unknown, at 10:43 AM  

Post a Comment

<< Home