Contra -Urvaste süda

Wednesday, November 21, 2007

neid tuleb veel veel

27.04.96
ütled et mu päev on tühi
kuidas aru sa ei saa siis
säilitan ma sirge rühi
lamades horisontaalis

teeme luurekoostööd laega –
kas sealt vaenlasi ei paisku
pole tahtmist ega aega
lasta päeva lihtsalt raisku

TALLIPOISS

jalutab me tallipoiss
käes funktsioonid põlised
kõrvades metallinoise
seljas tunked õlised

hoiab selles pakendis
oma keha jõulise
paneb valmis rakendi
sajahobujõulise


RONGAD

mu pea kohal lendavad rongad
ja aeg-ajalt satuvad suhu
ma otsin maakaardi pealt Tongat
kuid leian vaid Vormsi ja Muhu

mis kaardile jätnud on kärbsed
ma pilguga ronki ei saada
kuid üks nendest tulistab täpselt
ja lagastab ära Kanada


SOOLALEIVAPIDU MAHLAS

linnaliiniga priiküüti
sõitsin number 5 mu tõi
oma kulul Mahla Streeti
kus see rahvas sõi ja jõi

igat sorti mahla joodi
soolaleiva kõrvale
alkohol mis kaasa toodi
pandi rõduservale

korruselt mil viies number
viinad alla lükati
kuid kui viimne mahl läks ümber
neile järgi hüpati

Labels:

1 Comments:

  • Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    Я Мэвис Калос, представитель Aiicco страховой PLC, мы выдаем кредит на индивидуальных различий с доверием и чести. мы даем кредит по ставке 2%. если вы заинтересованы любезно связаться с нами по этой электронной почты компании: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) в настоящее время приступить с кредита документа о передаче ок. если вам нужно кредит создать компанию или школу, Вы очень добро пожаловать в Aiicco страховой ПЛК. Вы также можете связаться с нами по этой электронной почте: (amaah.credit.offer@gmail.com). мы можем перечислить любую сумму вы запросили для до недели.

    By Blogger Unknown, at 10:43 AM  

Post a Comment

<< Home