Contra -Urvaste süda

Wednesday, November 28, 2007

endiselt iidsetes aegades kaevates

MUTANT

ma tunnen seda kanti siin
kui oma perses sõrme viit
kui polnud veel Euroopa Liit
siin hoogsalt naisi lantisin

kui mööduvasse rahvasse
poolpimesi sai heidet lant
jäi otsa sellele mutant
küll oli alles vahva see

nüüd laulan häälel kähedal
et vahemik mil lõpuks praeg
ja alguseks algmainit aeg
on läind mutandi tähe all

ÄRATUS

küll ehmatab mind äratuse tirin
kuid ometi teen liigutuse hella
ja põrgulärmi lööva lauakella
ma enda juurde teki alla tirin

pool tundi varem raibe viis mu une
kuid põhjustki on nõnda jõhkral sammul
sest kas ei öelnud mitte Imre Rammul
et kõige parem seks on hommikune

*****
KÜLL OLED ILUS ARMASTUS
sind kiita puudub jaks
kui kandideeriksid küll saaks
ka Miss Estoniaks

küll oled ilus armastus
sa oma iluga
võiks meie konarlikud teed
kõik ära siluda

küll oled ilus armastus
sa kolmel rattalgi
ja ausalt öeldes sünniksid
vist panna pattagi






ARBUUS-ANKUR

ärkav päev on päris uus
minu kaenla all arbuus
särab nagu taevatäht
sellist pole varem näht

õhtuti veel mõni viiv
õhtul toimub ankruhiiv
vabastan arbuusist end
tähtedele taas viib lend

kui ma palju õlut joon
ei pea mind gravitatsioon
ammugi siis relvajõud
või Metallica “Reload”

piss mul pole pähe löönd
lihtsalt tõmbab tähevöönd
enam emakesest Maast
kisub jalad lahti maast

kui ma kõnnin Linnuteed
maa peal valla silmaveed
juba mälestaavd mind
kõlab Candle in the Wind

alles siis kui kalmistul
värava peal valmistub
juba leinarongkäik uus
saabun kaenla all arbuus



*****
vaatan pihus Saku Hele
kuidas väravaid lööb Pele
kulistades punast Koffi
jälgin Oliver Bierhoffi
värava lööb Toni Polster
minul käes on juba Holsten
rüübates Originaali
ma kaen Zinedine Zidane’i
platsile kui tuleb Dunga
mina võtan seitset munka
Owenit ja Liverpooli
fännin juues eripruuli

jõin kõik õlled ära va
kuid kui viimaks Andres Oper
Eesti eest lööb värava
tõuseb koduõlle toober

*****
vetsus kasutasin peeglit
vaatamaks kuis panen põit
aga samal ajal neegrid
minu kõrval pihku lõid

*****
lõikasime metsi puid
metsnik saatis putsi meid
nüüd on temal sitt hingel
sellest tuleb hittsingel


*****
on suvepäevad meeletumalt pikad
ja eriti just sellel nädalal
kui pole minu kõrval teatud plikat
perfektset – pole miskit häda tal

vaid hunnik plusse mitte ühtki miinust
ei ükski üksikasi teda labasta
showbisnis aga hoiab kinni minust
ei õhtukski ta jaoks mind vabasta



PARASIIDI PARADIIS

see õunaaed on
parasiidi paradiis
vaid magan söön ja roojan
ei sobi elada siin Loojal

vaid seal kus tehas huugab
mürinas ja saastas
ehk paradiisis puhkusel
võib käia korra aastas



*****
EKS AADAM OLNUD AHV KES MUU
ja Eeva tema sabaluu
ja patu teele viis neid
ahvileivapuu

veel esinedes ahvitõuna
banaani Aadam sõi kui õuna
kuid ükspäev ta banaani kooris
ja ahvipõli naksti läbi!
sai temast mees – jah kinä noormiis
tal oli enda pärast häbi

ja inimesed mõlemad
exportis maale Jahve
need paradiisi pääsevad
kes armastavad ahve

Labels:

1 Comments:

  • This comment has been removed by a blog administrator.

    By Blogger Unknown, at 10:36 AM  

Post a Comment

<< Home