Contra -Urvaste süda

Sunday, June 15, 2008

Türgi võimas etendus jalgpalli MMil

Tshehhide eilne kaotus oli shokk. Ma ei kujuta ette, mis nende fännid tundma pidid. Minagi, kes ma kaotasin vaid ennustuses palju punkte sellega, oleks liidriks läinud, pealegi ma panin enne EM-i Tshehhi Euroopa meistriks, õnneks see pole üldseisus ehk nii hirmus määrav. Tänane Poola võit Horvaatia üle, kõige parem kui 1:0 võib mul aidata liidriks tõusta.
Ma ei teagi praegu, kelle poolt veerandfinaalis olla, Türgi või Horvaatia.

Labels:

3 Comments:

  • Mulle ka Horvaatia muidu meeldib, aga see Türgi sihikindlus eilses mängus ikka haaras minu südame ka, kõik on võimalik kui ainult tahad! Teisest küljest, huvitav, kuidas nad Horvaatiaga mängus hakkama saavad, arvestades väravavahi punast kaarti (no kuidas sa teed oma meeskonnale sellise käki, kui meeskond teeb imet) ja suurt hulka kollaseid kaarte. Edasipääsuks tuli kõigega riskida küll, aga mis nüüd?

    By Blogger Oudekki, at 9:34 AM  

  • Kõik on võimalik!
    Ei Kreekat ega Taanit usutud kuni viimase hetkeni, et meistriks tulevad. Aga tulid!

    By Blogger konnula contra, at 2:44 AM  

  • Olin see õnnetu, kelle pakutud Euroopa meister langes 20 ennustaja hulgast kõige ennem välja - Tshehhi siis.

    Tegin huvi pärast statistika, kui palju on ühtegi riiki pakutud.

    Saksamaa 5
    Portugal 5
    Holland 4
    Itaalia 3
    Prantsusmaa 1
    Rootsi 1

    Ehk kui meistriks tuleb Horvaatia, Hispaania või Türgi - ka Venemaa ja Rumeenia on veel konkurentsis, olen boonuspunktide suhtes ikkagi teistega viigis.
    Pärast kahte nukrat päeva vaid kahe näruse punktiga olen ikkagi ainult 4 punkti liidrist maas. Ja 3. kohal.

    By Blogger konnula contra, at 8:00 AM  

Post a Comment

<< Home