Contra -Urvaste süda

Wednesday, June 11, 2008

Aitasin Rootsil võita



Olin enne Rootsi-Kreeka mängu algust ärevil, varunud rohkem õlut kui tavaliselt, siis meenus, et olin kunagi ostnud ajakirja Jalka, kus vahel on teiste posterite seas ka Zlatan Ibrahimovic. Panin pildi teleka kõrvale seinale ja ennäe - paljuski just Zlatan otsustas selle mängu saatuse EMi kõige imelisema väravaga.
Rootslaste teine värav oli aga vist küll EMi kõige kobam. Mees lõi teise värava koondise eest, huvitav, kas esimene oli sarnane:)

Ennustusvõistluses tõusin ka tänu Rootsi kaheväravalisele võidule kõrgele kuuendale kohale, isegi esikoht käeulatuses.

Pilt ei ole sama, mis mul seinal, küll aga samuti Interi särgis.

Labels: ,

3 Comments:

  • Peaks mainima, et mul ei ole ólnud varem jalgplalli vastu mingeid tundeid, aga vaatasin seda kohtumist ja järgmisi ka, täna vaatan ka..
    Ja peaks mainima, et mul oli üllatavalt hea meel tolle tüübi üle, kelle pilt blogis üleval on, kui ta värava lõi, ja nagu kommentaatorid ütlesid tegi ta seda uuesti peale 2005. aastat:)

    By Blogger Tuulium, at 8:46 AM  

  • Ja nii ta ongi, lõin paar väravat tänagi, aga oma koduplatsil võidurõõmu ma ei ole tundnud.Sest Parim mäng meil oli 4:5

    Aga üks aasta pulmas ma lõin viimasel minutil otsustava värava.

    See oli kaif, proovige ka.

    Täna õhtul on Hispaania-Rootsi mäng.

    By Blogger konnula contra, at 6:14 PM  

  • Olen vaadanud ära 16 mängu.
    Kes ütleb, et on enam, valetab.
    Ibra on vähemalt Interi eest
    vahepeal olnud edukas, kuigi siis
    mitte koondise eest.
    See värav oli muuhulgas lausa uhkeldav oma ambitsioonide poolest pidades silmas positsiooni, sihtmärgi ja jala valikut.

    By Blogger Veiko, at 8:03 AM  

Post a Comment

<< Home