Contra -Urvaste süda

Tuesday, March 11, 2008

jumal tänatud inimesed on toredad

Tulin täna saate Jumal tänatud et sa siin oled lindistuselt. Sealsed sketsid olid OK, aga parim skets tuli kui jõudsin Kopli tänava alguses Säästumarketisse, kus müüakse ka õlut, kell 19.58
Tulin jooksuga sisse, krahmasin esimesed ettejuhtuvad neli õlut - alecoq special selgus hiljem ja padavai kassasse. Oi, kui tore, minu ees seisev tädi laskis mu ette, sest minut hiljem poleks saanud enam kassast õlle triipkoode läbi lasta.
Meil kõigil oli tore, ja ma sain õlled kätte, kergel sammul väljusin sellest poest.

Viimati olin ma nii õnnelik õlut kätte saades siis, kui ma 15-aastasena sain poest õlle kätte.

Kui toredad ja head inimesed on meil! Kui juhtute seda lugema, tehke endale minu poolt pai!

Labels: , , ,

1 Comments:

Post a Comment

<< Home