Contra -Urvaste süda

Friday, June 11, 2010

Nädala pärast Balti turniir jalgpallis

19. ja 20. juuni peab Eesti jalgpallikoondis Balti turniiri mänge Kaunases. Rõõmu teeb, et Eestil on väljas täiesti korralik koosseis, ma ei tea, kuidas Lätil ja Leedul on, aga meie võtame Balti turniiri küll auasjana, vahepeal see nii polnud.

Naljakas mõte tuli, et millal siis Eestis meistrivõistluste voore peetakse, kui me MM finaalturniirile jõuame?
Praegu igatahes, kõik see kuu, va jaanipäevanädal, käib eestikatel vihane andmine. Mulle meeldib, et ajakava on jalgpallisõpru arvestades kokku pandud. Mängud algavad tavaliselt 19.15, umbes 25 minutit pärast mängu lõppu MMil ja seega lõpevad 25 minutit enne järgmise MM mängu algust. Aga kuidas nad teisiti saaksidki.
Ma olen ikka natuke hädas, et palju toredaid üritusi planeeritakse sellesse kuusse, aga ei - ma ei loobu jalgpalli MMi mängudest eriti kergelt. Hetkeseisuga vist ainult ühest.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home