Contra -Urvaste süda

Wednesday, April 14, 2010

Kaotasin järjekordse süütuse

Esmaspäeval andsin oma elu esimese digiallkirja, autorihüvitusfondi avaldusele.

Jandamist oli kõvasti, jupp aega läks, et kindlalt teada, et ID-kaart ja kaardilugeja töötavad. Siis hakkasin mujalt viga uurima, tegelikult olin juba selleks ajaks hulga infi kogunud, mille põhjal varsti selgus, et mul on küll DigiDoci programm olemas, aga puudub utiliit. Utiliit paigaldatud, jõudsin natuke kaugemale, aga mitte päris sihile. Läks veel mõni aeg, siis sain sertifikaadile kinnituse kätte, pidin seda käsitsi tegema, kuigi oli lubatud ka võimalust, et see toimub automaatselt.
Aga ikka ei oldud sertifikaadiga rahul, aga siis vaatasin veel seaded üle, sinna oli vaja üks linnuke kasti panna, mis uue kinnituse tekkimisega oli sealt ära kadunud.
Ja siis sai korda.
Ajah, üks tõrke põhjuseid, mis ma vahepeal kõrvaldasin - kuigi kasutan peamise internetibrauserina Google Chrome -i, tuleb välja, et ka ilma IE-ta ei saa läbi.

Labels: , ,

8 Comments:

  • Ma kohe kujutan ette, kuidas sa selle digiallkirjaga pusid :D
    Õnneks ma ise olen suutnud sellest osavalt kõrvale nihverdada. Aga IE peab tõesti olema, minu kogemus ütleb sedasama.

    By Blogger Piia Salundi, at 3:02 AM  

  • Saab ka firefoxi kasutades hõlpsasti läbi.

    By Blogger Rox, at 3:34 AM  

  • Minul on see süütus veel õnneks kaotamata. Aga ma küsin: millega ennast selle asja ära tegemise puhul trahvisid (premeerisid)?

    By Blogger Elina A., at 5:42 AM  

  • hahaa, mis täiendavat preemiat seal veel vaja?
    premeerisin sellega, et läksin arvutist minema, õue

    By Blogger konnula contra, at 8:08 AM  

  • minu digiallkirjasüütus läks samal põhjusel ja umbes nädal varem, aga oluliselt vähema jebimisega. aga digiallkirjastamine hakkas mulle meeldima, olen juba mitu lepingut niimoodi teinud ja teele saatnud.

    By Blogger ilves@metsas.ee, at 2:14 AM  

  • Mulle ka meeldiks tegelikult osata digiallkirja anda, aga ma olen liiga laisk, et õppida :P

    By Blogger Piia Salundi, at 3:36 AM  

  • Hehe!
    Kõik need ID-kaardi lugejad, sertifikaadid, utiliidid ja pluginad on mind ka aastate jooksul piisavalt lolliks ajanud. Alles mõne viimase kuu jooksul on tekkinud see vilumus, et ilma tugiliinile helistamata saab asi aetud.

    Mu digiallkirja süütus läks veebruari lõpus, kui allkirjastasin sellega ühe lepingu. Ja nüüd raamatukoguhüvitist allkirjastades läks juba lups. See on küll väga kasulik rakendus. Palju paberit jääb määrimata ja aega ringijooksmisele raiskamata.

    Mozillaga mul ka ID-kaart ei tööta, tean, et pmts peaks töötama, aga masin pole seda pluginat üles leidnud. Pole ju ka raske need üksikud korrad IE sisse klõpsata.

    By Blogger wr, at 6:32 AM  

  • näib et ma pole ainus, kes ie-le selja on pööranud. ise kasutan 10-et erinevat googlei rakendust, chrome seal hulgas


    ja mingine sissehiiliv windows-live on minu meelest eriti õudne asi

    By Blogger Veiko, at 12:42 AM  

Post a Comment

<< Home