Contra -Urvaste süda

Monday, July 28, 2008

laul onu Raivost

ma ei tahaks küll
kuid korra aastas siiski lähen närvi
kui mu õue peale joonistama
tuleb Raivo Järvi
ta võtab lõuendi mind
paneb enda vastu istuma
ja meie pilgud peavad
väga tihti ristuma

ma ei tahaks küll
kuid korra aastas siiski lähen närvi
kui mu õue peale joonistama
tuleb Raivo Järvi
oh onu Raivo parem sa ehk
natüürmorti teed
mul keldris selleks valmis juba
kaalikas ja peet

ma ei tahaks küll
kuid korra aastas siiski lähen närvi
kui mu õue peale joonistama
tuleb Raivo Järvi
ta joonistamist algab
suvalisest kohast aga
kui teaksite kust kohast
see teid paneks punastama

ma ei tahaks küll
kuid korra aastas siiski lähen närvi
kui mu õue peale joonistama
tuleb Raivo Järvi
oh onu Raivo parem
joonista natüürmort
mul on külmkapis selle tarvis
heeringas ja tort

ma ei tahaks küll
kuid korra aastas siiski lähen närvi
kui mu õue peale joonistama
tuleb Raivo Järvi
tean oma kuludega
pean ma teda kostitama
ma mikrolaineahju
juba pistsin postikana

ma ei tahaks küll
kuid korra aastas siiski lähen närvi
kui mu õue peale joonistama
tuleb Raivo Järvi
sa onu Raivo joonista
nüüd ikkagi natüürmort
on taldrikule jäänud veel üks
närimata kont

Labels: , , ,

3 Comments:

  • "ma ei tahaks küll
    kuid korra aastas siiski lähen närvi
    kui mu õue peale joonistama
    tuleb Raivo Järvi
    ta joonistamist algab
    suvalisest kohast aga
    kui teaksite kust kohast
    see teid paneks punastama"

    Täkkesse.

    By Blogger Kristina Viin, at 1:46 PM  

  • Aga omaette kurioosum jah, et tänapäeval ei saa luuletajagi ilma läpakata. Sa võiksidki ju ühe luulekogu mitte autobussile, vaid hoopis läpakale pühendada a la "Läpaka läbrakad" :)

    By Blogger Kristina Viin, at 1:58 PM  

  • Njummi :)

    By Blogger Florian, at 12:55 AM  

Post a Comment

<< Home