Contra -Urvaste süda

Monday, December 31, 2007

tartu raadio hitt umbes 15 aastat tagasi, esitajaks onu Raul

UDRASE RÄPP

Elab Tartu linna sees ontlik mees
kõigi laste sõber see, kuid ta pole jõulumees
ta on Udras, Udrase Tarts, Tarmo Udras
Pole Tartu linnas sees
kenamat, targemat, paksemat meest
kui on Udras, Udrase Tarts, Tarmo Udras

Iga ennast austav pruut
kes pole juust, ei mõtle muust
kui õhtu käes, ta tahab meest
ta tahab Udrast, Udrase Tartsi, tahab Udrast
sest pole Tartu linna sees
kenamat, targemat, paksemat elumeest
kui on Udras, Udrase Tarts, Tarmo Udras

Udras hommikuti teeb
võimlemist on virk ja viks
peseb jalgu ajab habet
vot see on Udras, Udrase Tarts, tubli Udras

Mõni arvab et ta joob nagu loom
aga tegelikult lood on ju nii
et ta joob nagu Udras
Udrase Tarts, joob nagu Udras

Tarts on kuulikindel mees
ei põle tules upu vees
toitub tervislikult ja
läheb vara magama
Udrase Tarts, Udrase Tarts

Labels:

5 Comments:

  • vot seda lugu tahaks küll kuulda. Mäletan, kui olin veel väike põnn ning iga hommik, enne lasteaeda minekut, ajasid mu paps ja vend mind selle loo järgi üles. Toredad mälestused, seetõttu tahaks seda lugu veel kuulda. On sul see kuskil olemas? Anna teada! saigokutt[ät]hotmail.com

    By Blogger Saigo, at 2:47 PM  

  • Laena annet Vanemuine!

    By Blogger Unknown, at 7:48 PM  

  • Minu mälestuses on siin mõned lahknevused kirjapanduga.
    Mäletan lauldavat ridu: "Udras Tartu kaitseingel, Udras töötab kõrgepinges"

    By Anonymous Anonymous, at 1:28 AM  

  • Palun! Otsige oma kassetid välja ja tehke digiks ja pange üles see youtuubi või kuskile...

    P.S.

    Ma mäletan ühte salmi veel sellest laulust - mul jäi see pubekana väga hästi meelde:

    Udras teeb, Udras loob,
    Udras loomi koju toob,
    kes on saand haavata,
    või on ühe käpaga...
    See on Udras, Udrase Tarts, Tarmo Udras

    Cheers

    By Anonymous Anonymous, at 8:15 AM  

  • rahaline võimalus oma vajadustele

    See sõnum on suunatud üksikisikutele, vaesed, kommertspank, avaliku või erasektori ettevõtjad, või kõik

    Neile, kes vajavad erilist laenu taastada oma elu. On otsib laenu või

    aktiveerida oma tegevuse või projekti elluviimisele, või et tagada oma laste tuleviku, või osta

    korter, auto, kuid on pangandus keeld või tagasi panka faili suvel. Ma olen üksikisik,

    Ma anda laene inimestele, kes ei austa kõiki oma kohustusi. See laen on antud kõik isikud, kes saavad

    tingimusi täita. Minu intressimäär on 2 kuni 3% aastas tagastata keskmise, lühikese või pika tähtaja järgi

    Teie mugavuse huvides, et vilja kandma antud aja laenu ta sai. Kui teil on vaja raha

    muudel põhjustel, ärge kartke minuga rohkem teavet. Kõik tõsised ja ausad individuals'm seal sinu jaoks.

    Täname minuga ühendust E-mail, et ühe aadress: fredialaila@gmail.com

    By Blogger sus pedido de prestamo, at 12:00 AM  

Post a Comment

<< Home