Contra -Urvaste süda

Wednesday, December 26, 2007

järgnevate sünnikohas kahtlustan Striiti sulnist kodukorterit Tartu mnt veeres ja kollektiivset loomingut

*****
teeme veel
veinipudel munn
elagu mina olen
mina elan olegu
elagu olen eile
kukeleegu
EEK = 0,1 USD
kukk kikas jt. Šarikud
Mina Janika ja Marek
Maarika
jee-jee Šarika ja lubluu
neli tankisti jt. tankistid
ja siilid ja kiilid kellel
höövlid miilid saed
kruustangid kolm kaks kuus
neli muidugi
nagu ütles Jaan
ja näriksin ma puidugi uidugi
kamonn luuletus
jee-jee-jee viis


*****
unustatakse kõik
kaob mina olen Telereid
kaks Roobert kuulata No
vähe siis magab Aapo puus
6 3 Ilves suus Kotzebue
jumala kõik pannakse kirja
hoian suu kinni vein on
alles olen Malles väga hea
asi kintsud kõigil punased
je-je-jeee he-he-heee
mina vot nii Jaan vaikib
fucking shit mine putsi
no see on vast
anyway sinu maso prilliraam
Jaan Jaan Jaan Aapo 3
neli 5 kuus õunad puus
on küpsed peagi
õuna küsis rainer
kroonika joo!

Labels:

1 Comments:

  • Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    Я Мэвис Калос, представитель Aiicco страховой PLC, мы выдаем кредит на индивидуальных различий с доверием и чести. мы даем кредит по ставке 2%. если вы заинтересованы любезно связаться с нами по этой электронной почты компании: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) в настоящее время приступить с кредита документа о передаче ок. если вам нужно кредит создать компанию или школу, Вы очень добро пожаловать в Aiicco страховой ПЛК. Вы также можете связаться с нами по этой электронной почте: (amaah.credit.offer@gmail.com). мы можем перечислить любую сумму вы запросили для до недели.

    By Blogger Unknown, at 10:27 AM  

Post a Comment

<< Home