Contra -Urvaste süda

Thursday, July 15, 2010

Mulgi maraton 24. juulil

Esmakordselt on kavas ka võistlusklass 100+, aga sinna olen ma üksi registreerunud. List on siin. No põhimõtteliselt on siukese kuumaga (väga külm siiski eeldatavalt olla ei saa) üldse maratoni läbi jooksmine suur võit, aga ikka on huvitav, et ühtegi üle 100 kilost rohkem jooksurajal ei ole? Isegi 6,5 km peal mitte.
Muidugi tuleb rahvast ka väljaspool interneti-registreerumist, aga mingi märk see on, et ma võin üksinda 100-kilone olla ja kui sedagi, ma ei ole ennast viimasel ajal kaalunud:)

Labels:

2 Comments:

  • Mul üks tuttav eile kurtis, et pelgalt raamatulehtede keeramine võtab higi lahti. Aga veel jooksma minna???? Eks see on vist õige jutt, et kunstiinimesed päris normaalsed pole :D

    By Blogger Piia Salundi, at 2:11 AM  

  • võtab lihtsalt rohkem higi lahti

    tegelikult olen kuuma ilmaga nii 8-13 km otsadega harjutanud, et päris tundmatus kohas vettehüppamist ei oleks
    kinnitussõna on muide stabiled

    By Blogger konnula contra, at 10:48 AM  

Post a Comment

<< Home