Contra -Urvaste süda

Sunday, June 29, 2008

Ei toonud finaal rõõmu

Hispaania oli ainuke alagrupivõitjatest, kes poolfinaali jõudis. Ja läks sealt edasi nagu teerulliga. Kui esimene paarkend mintsa välja arvata, saksal tegelt lootust ei olnud.
Ennustuses oli mul pandud saksa 2:0 võit, olen sellega rahul selles mõttes, et kui oleks täpselt nii mäng lõppenud, oleksin saanud ennustuses pingelises rebimises esikoha. Nii et kolmekesi ühtede punktide peal, aga mitte kellegi teisel ei ole kahte mängupäeva võitu, see oleks mulle võidu toonud.
Aga see, et ma tsehhe ennustasin võitjaks, mulle iseendast mingit miinust ei toonud, sest Hispaaniat ei julgenud keegi pakkuda. Vist harjutud, et olgu nii head kui tahes, lõpuks ikka kaotavad Koreale või Belgiale vms.

Labels: , ,

2 Comments:

  • Mitmenda koha lõppkokkuvõttes siis said? Ja mida sa auhinnaks ei saanud?

    Aga igatahes oli põnev turniir.

    Mina vaatasin finaalmängu ühes Helsingi kapakka's ja pidin üllatusseguse pettumusega tõdema, et KÕIK soomlased olid Hispaania poolt, nagu täiesti endastmõistetavalt. Mida Mannerheim selle peale ütleks?!

    By Blogger wr, at 12:29 PM  

  • Ma ei tea, vanasti oli neil niisuke reegel, et viimaseks jääja teeb kõigile teistele mingid õlled. Üks aasta ma isegi sain oma õlle kätte. Otse Saksamaalt.

    4. koht püsis küllalt kindlalt, siin kuskil eelnevas postituses on ka link sellele ennustusele

    Muide, mina olin vahetult enne finaalmängu enda õepoja 15. sünnipäeval, ja noored ka kõik puha Hispaania poolt, ainult mu ema oli kindlasti Saksa poolt.

    Pagesin kodu ära, ka sellel põhjusel, et mul olid õlled kodus külmkapis.

    Üldiselt oli Saksa finaaliks natsa sama tühi, kui 2002. MM-finaalis Brasiilia vastu, kus nende finaalipääs oli ju ülisuur üllatus.
    Mitte päris finaali alguseks, sest 20. esimest minutit olid veel täitsa tegijad, aga see ei tulnud mängu lõpuni tagasi.

    Aga nüüd ma ootan eriti suure huviga, et Eesti Hispaanialt oktoobris punkte võtaks. Türgilt ka muidugi. Türgiga on muidugi selge taktika - et viigipunkti saada, ei tohi juhtima minna.

    By Blogger konnula contra, at 12:49 AM  

Post a Comment

<< Home