Contra -Urvaste süda

Saturday, May 03, 2008

Looduse kroon

Esitatud Erisaates 2. mail.
Autorid: Priit Raju, Veiko Veski, Indrek Laas

Looduse Kroon

võtsin kätte noa terava,
tapsin ära lendorava.

refr. Looduse kroon, looduse kroon,
inimene on ju looduse kroon...

ratta alla jäi koerakoon,
ATV on kiirem kui loom.

sõitsin džiibiga võrtsjärve ette,
lasin õli põhjavette.

vetsu minema ma ei vaevu,
lasen häda otse kaevu.

mulle ei meeldi oksaraag,
minu sõber on mootorsaag.

lollakatel kõrtel mõtet ma ei näe,
asfalteerin munamäe.

jänesel on pikad kõrvad,
nende eest ta ära mõrvan.

tapsin maailma viimase panda,
tahtsin tema kasukat kanda.

kuivanud puu on mulle ikoon
kevadel kased kõik tühjaks ma joon

metsa alla vean kõik kõntsa
loodust kaunistada mõntsa

külmakapi uue soetan
vana metsa alla poetan

autoaknast lendab plastik
et saaks vastu kuplit nastik

refr. Looduse kroon, looduse kroon,
inimene on ju looduse kroon...

Labels: , , ,

1 Comments:

  • link videole ka
    http://www.youtube.com/watch?v=6e9qJ_ZipT4

    By Blogger hõkk, at 12:27 PM  

Post a Comment

<< Home