Contra -Urvaste süda

Wednesday, September 16, 2009

Jasmine saatis mulle kirja!

Tere, kuidas on teie päev, ma palvetan selle kirja kohtuda hea tervise juures.
Kuidas on teie ja teie päev minu nimi on Jasmine Awa i am 24 yrs old
, ühe kunagi abielus noor tüdruk, kes otsivad meest, kes on hooliv
ja armastav, ma tulin Libeeria Aafrikas ning olen ainus tütar
Dr Wilson Awa. Minu hilinenud isa oli direktor "AWA TÖÖSTUS
COMPANY LIMITED "(AICL) enne tema surma sõda minu
riik.
See oli üks varahommikune rünnak renditud Assassins, tappes minu
vanemad külmavereliselt nagu ma olen ainult ühe vasakule. Mul õnnestus lendas
et lähedal riigi Dakari Senegalis, kus me viibivad nüüd
pagulane. Ma tegin oma teisel aastal õdedele koolis enne
vahejuhtum aset leidis, nägin ma oma posti kui olin Interneti sirvimiseks ja
otsustas teiega. Ma tahaksin teada teie meeldib ja ei meeldi
ja mida te teete praegu, ma usun meie tuleviku suhtes saab
algab here.have ilus päev.
Ma ütlen teile veel minust Minu foto minu kõrval post.
Ootan kuulda sind, Jumal õnnistagu sind.
kisses alates Jasmine.

loodame yhteydenottoasi.

Hello, how is your day,i pray this letter meet you in good health.
How are you and your day my names are Jasmine Awa i am 24 yrs old
,single,never married young girl, searching for a man who is caring
and loving,i came from Liberia in Africa and i am the only daughter of
Dr Wilson Awa. My late father was the director of 'AWA INDUSTRIAL
COMPANY LIMITED' (AICL) before his death from the war going on in my
country .
It was on one early morning attack from hired assasins, killing my
parents on a cold blood as i am the only one left. I managed to flew
to a near by country Dakar Senegal where we are staying now as a
refugee. I was doing my second year in nursing school before the
incident occured,I saw your mail while I was browsing the internet,and
decided to contact you. I will like to know your likes and dislikes
and what you are doing presently,I believe our future relation can
start from here.have a nice day.
I will tell you more about me with my photo in my next mail.
Awaiting to hear from you, God bless you.
kisses from Jasmine.

hope to hear from you soon.

Labels: ,

1 Comments:

  • Ma ei tea kuhu mujale see link jätta! Aga ma ei teadnuki, et Sa jalgaplli äss ka oled;)

    http://www.orkut.com/Main#AlbumZoom?uid=11501404674247071891&pid=1253227088939&aid=1253201664$pid=1253227935038

    By Blogger Karolin (Kartsu), at 9:46 AM  

Post a Comment

<< Home