Contra -Urvaste süda

Tuesday, May 05, 2009

Hea näidend

Käisin vaatamas näidendit Harmsi elust, soovitan kõigile, need kolm tundi ei olnud raisatud minu elust. 5,6,18,19,20 veel mängitakse.

Üks kauneimaid kohti oli see, kus Tshukovskile peksa anti. Vägivallaga oli seal küll vähe pistmist, puhas tantsukava:)Sellist asja tänaval ega märulifilmis ei näe.

Harmsi tõdemuse, et kui juba oled hakanud ütlema sõna "olevik", on osa sellest sõnast juba minevikus, ülejäänud osa aga tulevikus,on nii sarnane ettevõtte registreerimisega nagu ma praegu teen. Et ma saaks ettevõtte luua, pean osa enda vara ettevõttele üle andma, aga kuidas ma saan seda vara anda üle ettevõttele, mida ma pole veel loonud? See on küll juriidiliselt toimima pandud, aga ettevaatlik tasub igaks juhuks siiski olla.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home