Contra -Urvaste süda

Thursday, April 30, 2009

Mõned mõtted vastukajadega seoses

Olen käinud ka algklassidele luuletusi lugemas, olen käinud ka lasteaias, nii et iseenesest ma 4. klassi kohalolus midagi küündimatut ei näe.

Murueide v...u ma pole küll kunagi koolis lugenud, roppe luuletusi pärast esinemist olen kõrva sosistanud ikka ainult suurematele lastele. Näiteks seda, mis on Andrus Ansipi anagramm, mida me Erisaates ei saanud esitada. Issand parun oli see, mis eetrisse pääses.

Variatsioon "Mats alati on tubli mees" teemal pole mul repertuaaris kunagi olnud, tuletasin seda Saksa Gümnaasiumis meelde, kuna see sisaldas sõna S(s)aksa.

Ja luuletus pioneerikoondusest, mida kuskil kommentaariumis oli mainitud ja kus "kõigil läks jalgevahe märjaks" on tõepoolest üsna kehva ja ebaoluline luuletus. Lugesin seda tookord kokkutulekul jah (vist Raplamaal), aga rohkem ta pole mu esinemisrepertuaaris olnudki.

Huvitav muidugi mainida, et ropendama ma hakkasin ilmselt varem, kui luuletama. Esimesed riimid, mis ma mäletan, olid 3. klassis ja ainult roppuste peale üles ehitatud. 5. või 6. klassis pidasin koolis kausta, kus kõik said roppusi kirjutada, vastukaaluks kõiksugustele salmikutele ja küsimuste-vastuste kaustikutele.

Ja kõigest hoolimata ei suudaks ma enda ropude luuletustega eriti pikka luuleõhtut ära sisustada, roppe luuletusi on selles blogis ka küllap vist, ropendada on ikka vahepeal päris mõnus ...

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home