Contra -Urvaste süda

Tuesday, December 16, 2008

Etsembri kuumus

No hakkab etsembriks kiskumagi. Täna oli meil see kauaoodatud kohtumine Edgariga.
Kohtusime siis Edgariga. Savisaarega. Erisaate kollektiiv ja J.M.K.E (Jää Meeriks Kallis Edgar:). Mõtlesime, et kaks varianti on, kuidas võib Edgariga lõunasöögile tulek lõppeda: kas viiakse otse lõunalauast vangilaagrisse või halvemal juhul värvatakse koguni Keskerakonda.
Kinkisime Etsile Kalevi Tallinna piltidega kommikarbi ja ma lugesin talle katkendi enda suurteosest „Poeem Edgarile“ (savisaar, oo savisaar, väike on su kõrval tsaar, päike on su kõrval täht, savisaar oo vägev vähk). Ets tutvustas meile Poska maja, siis järgnes umbes neljakäiguline lõuna. Teine käik ehk lambaliha oli väga hea, supp ja magustoit ja te tavalisemad.
Lõunalauas uuris Ets pungi käekäigu kohta Eestis ja maailmas, lõpuks lubas, et J. M. K. E. viiakse ka kunagi Tallinna-Peterburi kultuurivahetuse raames Venemaale. Või oli see Moskvaga?
Minu puhul teravdus Edgari tähelepanu selgelt, kui juttu tuli poliitilisest sammust, mis puksis mu valla lehe juurest minema. Ta soovitas, et mul kannatajana peaks olema eriti soodus lähtepositsioon kohalikeks valimisteks. Ja soovitas mul kindlasti kandideerida, ta ei öelnud küll otseselt, et Keskerakonna nimekirjas, aga sisuliselt ta seda ütles ikkagi, pealegi oli enne maininud, et „ma tean Urvaste vallast vaid seda, et Keskerakond seal võimul ei ole“. Igastahes mulle tundus, et lahkumisel ta surus mu kätt pikemalt, kui ametialaselt tarvis. Kujutan ette, et sellise käepigistusega on ta nii mõnegi lihtsa toreda inimese keskerakondlaseks teinud. Nii et inimesed, kes ei ole endas kindlad, proovige Edgarile käeandmist vältida. Seda kätt pärast kätte saada ei pruugi lihtne olla.
Muide, enne eelmisi volikogu valimisi püüdis Keskerakond mind värvata, huvitav, kas Ets seda teadis? Vilja ajas seda asja, küll kontaktisiku kaudu.

Ja siin see laul, mis tõi meile kutse Edgari lõunasöögile

Ja siit saab ka eelmainitud "Poeemi Edgarile" kuulda.

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home