Contra -Urvaste süda

Wednesday, April 23, 2008

suvi tuleb

Kolm verstaposti
Täna ööperioodil 23-6 juhtus minuga kolm tähelepanuväärset asja
1 Esimest korda selle hooaja Meistrite Liiga ennustuses pääsesin punas laterna rollist. Ja seda tänu Chelsea viimase minuti väravale Liverpooli vastu.Kusjuures nagu tabel näitab, olin jupp aega päris selgelt taga. See muidugi ei tähenda, et viimase nelja mänguga ma ei või tagasi viimaseks langeda. Eriti Barcelona meistriks tulemise korral, siis saavad kõik minu konkurendid 10 boonuspunkti. Ent kui mõelda, et ka Chelsea – minu poolt hooaja algul meistriks pakutu, on ka veel konkurentsis… Kui kujutada ette, et Chelsea lõpuks võitjaks tuleb, olen ma praegu kogunisti virtuaalne liider.
2. Täpselt kuu aega peale sünnipäeva jõin viimase sünnipäevaõlle. Neid ei olnud küll ni palju nagu mõnel eelneval sünnipäeval, aga ilmselt ei ole ma ka kunagi enda sünnipäevajärgsel kuul nii palju kodust ära olnud kui tänavu.
3. Ilmselt viimane kord tulin hommikul Urvastest 5.15 väljuva Tallinna bussi peale.
1.maist lõpetab see liin tegevuse. Paraku. Seda liini on kogunisti Contra liiniks nimetatud, sest selle liini tekkimine oli osaliselt minupoolse sebimise tagajärg. Ajah, bussi peale tuleku käigus jõudsin imestada, et kuidas hommikul kell 4 nii valge väljas on. Suvi hakkab vist vägisi kätte tulema.

Labels: , ,

2 Comments:

  • peaks mainima, et teine päev läks ennustuses peaaegu sama hästi.

    By Blogger konnula contra, at 1:05 PM  

  • ma mäletan kui ma ükskord sõitsin bussiga võrust tallinna ja minu seljataga istus härra konnula isiklikult, ma kartsin terve tee, et sa teed minust luuletuse.

    By Blogger siim k, at 8:10 AM  

Post a Comment

<< Home