Contra -Urvaste süda

Friday, May 02, 2008

pealkirjandus

Kunagi moodustasin enda luuletuste pealkirjade täieliku nimekirja. Ma ei tea, kas see täisnimekiri mul alles on, aga noppisin tookord välja parimad fraasid, mis pärast tähestikujärjekorda panemist kõrvuti jäid. Päris muhedaid asju sai sealt välja lõikuda.

Aerukangelane
Aet
Aga mina olen…
Agressioon

Aitäh teile!
Ajast jälitatav
Ajuvaba kild

Allveekabetajad
Allveeujumine
Alternatiivne
Always

Baskitar
Be my contra
Before the game

Ei kesta miski igavesti
Ei mingit paigalseisu
Ei rabele

Iluuisutaja
Iluuisutaja armas
Iluuisutaja pöördes
Iluvõimleja

Kadund oda
Kadunud hing
Kadunud orgu
Kaerajaan

Kalurid jää peal
Kana õpetab muna
Kanada
Kanada

Koduperenaine
Koer part ja prostitutsioon
Kogu tõde Koidulast

Kohvimust
Kojuminek
Kole lugu
Kole maa

Kolm karu tulid koju
Kolm sõpra
Kolmest kolm

Kõnnin kodutänaval
Kõnnin pimeduses üksi
Kõrbes

Kärbitud sabaga rotid
Kärbsed raisk

Lõunamaine unelm
Läbi peki
Läbi sinu
Lähen ära

Läksid sa
Läti tüdruk
Lätita ei saa
Läänetuul

Ma armastan teid kõiki
Ma ei arva
Ma ei tea ju
Ma kandideerin riigikokku

Miks me ei jõudnud kommunismi?
Miks sa läksid
Miks?
Miks?
Militarist

Mu aadress on Euroopa liit
Mu kassile ei meeldi hiirepüük

Nurgapeal poes
Näljane kass
Nüüd tule sa
O. Luts
Oda peos

Olen sotsiaaltöötaja
Olen vana astronoom
Olen väike Aapo Ilves

Pehkinud kännud
Pehme tool

Rohija
Rokased botased
Romantiline



Streik riigiettevõttes
Su pea kohal lennates
Su silmi suudlen

Talupidaja suvi
Talv tuleb
Talveks Mustamäele

Teekond
Teetöölistele
Tegelik eesmärk

Töökas
Tühi õllepudel
Tühjal tänaval

Vaene kontoriametnik
Vahel
Vajuv vesi

Äratus
Ärgake Baltimaad
Ärge valetage lastele et jõuluvana pole olemas!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home