Contra -Urvaste süda

Wednesday, April 30, 2008

jälle head punktid

Ma praegu tshekin ikka täie pasaga jalgpalliennustuse biiti. Pohhui see armastus, peaasi, et jalgpalliennustuses veab.
Finaaliks on mul kaks rauda tules - loomulikult ma ennustan ManU võitu, sest kui võidab Chelsea, saan ma enda 10 boonuspunkti (hooaja alguses sai ennustada ühte klubi, kes võidab Meistrite Liiga, minul oli Chelsea, teistel Barcelona)ja kui Chelsea kaotab, siis ma saan ManU eest punkte, mis küll ei taga mulle ei esimest ega 2. kohta, pean ka tulemuse teistest täpsemalt ennustama.
Oi ma olen finaali eel põnevil. Enne play offe tundus võimatu olevat viimasest kohast pääseda, nüüd olen juba pääsenud.

Labels: ,

1 Comments:

  • "Pohhui see armastus, peaasi, et jalgpalliennustuses veab." - Nagu ma aru saan, Airi seda blogi ei loe? :)

    By Blogger Oop, at 3:58 AM  

Post a Comment

<< Home