Contra -Urvaste süda

Sunday, February 03, 2008

Kirjanike leksikon valetab

Avastasin, et Kirjanike Leksikon kirjutab, et ma olen 1998. aastast Eesti Kirjanike Liidus.
Aga tegelikult võeti mind vastu juba aasta 1997. a 21. oktoobri koosolekul vastu. Ja Peeter Ilus, kes võeti samal koosolekul, on Leksikonis kirjas, et 1997.
Ma ei mäleta, ilmselt ma tollal lugesin artikli ka läbi, aga ju jäi siis kahe silma vahele. Vaatasin, et enda paberites oli mul 1997 ja ka Veiko intervjuus 1998. aasta Postimehes oli kirjas, et 1997.
Minu kohta selle valeliku artikli on kirjutanud Janika Kronberg. Nüüd ma pean kuni järgmise Leksikonini seda äärmist ebaõiglust taluda.

Labels: , ,

6 Comments:

  • tegelikult on ju pohui

    By Blogger kristjan, at 3:24 AM  

  • ei ole, niiet peksa

    By Blogger ilves@metsas.ee, at 4:54 AM  

  • Jah, ja kuni järgmise trykini (aga võib-olla kauemgi) käivad kõik vanemad kirjanikud ja mõnitavad, sõimavad jumbuks ja mõni tõmbab ehk yle kuklagi. Jube on see organiseeritud kuritegevuse liikme elu. pole midagi ytelda.

    By Blogger Oop, at 6:51 AM  

  • jah peksa
    sest vaidlustes selgub tõde

    By Blogger konnula contra, at 7:49 AM  

  • Loogiliselt võttes selgub siis taidlustes vale.

    By Blogger Oop, at 8:21 AM  

  • ei taidlustes sünnib võde

    By Blogger konnula contra, at 7:28 AM  

Post a Comment

<< Home