Contra -Urvaste süda

Tuesday, December 18, 2007

ilmselt taas üks termika paroodia

LUNASTAJA

hommikul mul oli nohu pärastlõunal saabub gripp
õhtu kätte jõudes tunnen end kui põrnahaige VIP
kui ma kaeban hirmsat kõhuvalu see ei ole poos
lausa talutatakse mind sinna kus on VIPiloož

olen natukene haige kuid küll sellest üle saan
kui ei saa üle homme siis saan ülehomme ma
täna tõmban ennast oksa homme oksalt alla saan
üle välja juba tuleb Lunastaja – tsaar Saltaan

mul on kopsus pisut õhku läbi selle liugleb vähke
iga hingetõmme minu jaoks on päris raske pähkel
makse minu eest ei maksa ära maksalutikad
tahtsin kinni püüda mõne neist kuid nad on nutikad

olen natukene haige kuid küll sellest üle saan
kui ei saa üle homme siis saan ülehomme ma
täna elu finišeerub homme jälle on uus start
üle välja juba tuleb Lunastaja – piilupart

südamele parim kaitse on ju teadagi atakk
rünnakul saab surma juba kaheksas immuuunsusrakk
organismis tasakaalu hoiab viimane mikroob
aga mürgiämblik juba temalegi võrku koob

olen natukene haige kuid küll sellest üle saan
kui ei saa üle homme siis saan ülehomme ma
täna läbi nüsitud saab veen kuid homseks uue teen
üle välja juba tuleb Lunastaja – Jaagup Kreem

Labels:

1 Comments:

  • Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    Я Мэвис Калос, представитель Aiicco страховой PLC, мы выдаем кредит на индивидуальных различий с доверием и чести. мы даем кредит по ставке 2%. если вы заинтересованы любезно связаться с нами по этой электронной почты компании: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) в настоящее время приступить с кредита документа о передаче ок. если вам нужно кредит создать компанию или школу, Вы очень добро пожаловать в Aiicco страховой ПЛК. Вы также можете связаться с нами по этой электронной почте: (amaah.credit.offer@gmail.com). мы можем перечислить любую сумму вы запросили для до недели.

    By Blogger Unknown, at 10:31 AM  

Post a Comment

<< Home