Contra -Urvaste süda

Thursday, November 08, 2007

eilsed-üleeilsed jalgpalliennustused

Tibens tobens tore värk. Napilt võitsin seekordse mängupäeva Euroopa Meistrite Liiga ennustuses. Selles mõtte mitte väga napilt, et nii teisipäeva kui kolmapäeva õhtu olin järgmistest paari punktiga ees.
Mis siis mulle peamiselt edu tõid:
Arvasin ainsana ära, et Pireus ja Madridi Real mängivad viiki
Arvasin ainsana ära, et Lyon võidab kodus VFB Stuttgarti
Samapalju edu andis ka, et olin ManU-le just 4:0 võidu pannud ja ka Barcelona võit ühe Glasgow klubi vastu oli mul täpselt 2:0 ennustatud.
Tagasilöök Bukaresti Steaua ja Sevilla mängust, kus olin rumeenlaste võidu märkinud, aga mu peakonkurendid õigesti Sevilla.
Lõppkokkuvõttes olen endiselt kindlalt viimane, aga siiski seis on lootusrikkam.

Labels:

1 Comments:

Post a Comment

<< Home