Contra -Urvaste süda

Saturday, April 21, 2012

Ansambel Vägistajad esitab: Parmu palve!

PARMU PALVE tahtsin segi kammida pudel kukkus merre merest tõusis kullast mees ütles mine perse Tahtis vesistades suud, minult õlleraha. Küsis: vastu kindlasti tulla talle tahan. Lubas juba hommepäev raha üle kanda. Ostetavast pudelist lonksukese anda. Mina talle vastasin: „Kohe hüppan vette, ehk saan oma pooliku pudeli veel kätte.“ üles alla kuni valla tule minu duši alla nii saad endal ihu puhtama siia sinna käsi minna tahaks üle neiu rinna jäädes poole tee peal puhkama Mis ma parmu palvele oskan ikka kosta. Sularaha pole mul, mille eest saaks osta. Kaart on külm ja hingetu, raha pole arvel, selle jutu peale kuid laulma hakkas parm veel. üles alla kuni valla ... Ja kui laul tal otsa sai, surmus silmist sära, olin juba võlutud tema laulust ära. Sestap talle vastasin: „Kohe hüppan vette, ehk saan oma pooliku pudeli veel kätte.“ üles alla kuni valla ...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home