Contra -Urvaste süda

Sunday, November 28, 2010

Veel paar päeva

Oeh, ei saagi aru, kas tahaks väga jooma hakata jälle.
Samas. ERR Võru punkti avamisel oli Hõrna Aare joogiga, ja pakkus järgemisi kõigile. Ma mitu korda vahetasin ringis kohta, limpsisin õunamahla ja. Lõpuks jäin ikkagi ette.
Aare väitis, et traditsioon nõuab, et kui pitsi vastu ei võta, kallatakse see sulle lihtsalt sisse. Lõpuks sain aru, et piisab kui ainult vastu võtan ja tagasi annan. Tegin ikkagi huuled kokku, aga maitset ei tundnudki. Ei teagi, kuna viimati handsalonksust ära ütlesin. Võib-olla esimest korda elus - Setu handsast vähemalt.
Vahepeal on kogunenud kaks koduveini ja kaks õlut, millest ühe pidime küll Rihoga koos ära jooma, kui ta siia trehvab.

Püüan endale siia arvuti kõrvale lahtist õllepudelit kujutada, aga kentsakas tundub. Muidu olen mõelnud küll selle Sassi avamisest. Ma olen täiesti kindel, et minu esimene peaks olema Alexander:)

Labels:

2 Comments:

  • Joomine on tegelikult vahva, aga ainult asja pärast - koos toredate külalistega või töö- ja eluvõitude tähistamiseks.

    Tuleval nädala on lootust raamaturiiul valmis saada; see on viimane punkt Võistluse tänava remondi- ja sisustusplaanis, mille lõpuleviimise preemiaviski mind juba pool aastat baarikaapis pikisilmi ootab.

    By Blogger afanasjev, at 2:36 PM  

  • siinpool ka raamaturiiul päevakorral, lauad juba valmis lõigatud, kahjuks ei tee ma seda ise, sisseõnnistamine kulub sellegipoolest ära

    By Blogger konnula contra, at 5:35 PM  

Post a Comment

<< Home