Contra -Urvaste süda

Sunday, November 11, 2007

saapavahetuskuu

Hmm - alles see oli, kui tulin kogemata Türilt Jaani ajaveebi-hõlstiga koju, ja Jaanile ei läinud mu oma selga.
Eile olin sünnipäeval kaloskitega ja nmajaperemees läks vahepääl mu omadega ära. Pidin siis tema omad panema, need olid küll number väiksemad, aga õnneks ma olin endale piisavalt avarad ostnud - just tänu sellele sain ma ka number väiksemate kaloskitega hakkama.
Täna hakkas mu isa kõnelema, et talle koju täiesti uued kummikud tekkinud. Tuli välja, et kunagi (nädala eest?) olin Hormal käinud ja enda kummikute asemel papsi omad jalga tõmmanud. Ma ise ei pannud vahet üldse tähele, aga paps pani, sest tal hakkasin mu kummikutega jalad külmetama, sest vilti ei olnud põhjas.
Mnjah, selle vältimiseks peab endale maru isikupärased jalanõud ja kõik muud asjad muretsema. Nii et kaltsukasse.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home