Contra -Urvaste süda

Tuesday, July 24, 2007

kirjanduse list

Täna varahommikul ärgates, vihm sabistas täie rauaga akna taga ja siis mulle meenus, et mul on meiliaadress vihmasabin@solo.ee Läksin uurisin, isegi passimisesõna oli meeles. Niipalju kui ma jõudsin vaadata, kõik kirjanduse listi kirjad. Ma mõtlesin, et seda listi enam ei ole, sest ma ei olnud juba ammu endast arust neid kirju saanud.
Nüüd muidugi ketta kasutus over limit nagu gerd kanteril, kes teeb sel nädalal kolm kõva võistlust.
Ajaa, seega aprillikuust või oli see mai, on kirjanduse listi omad saanud minu võrguhaldurilt kirju, e tmind pole kodus või loodetavasti on mind sealt lihtsalt maha võetud.
Ma ei viitsi sealt hakata mingeid meile kustutama küll, sest delfi postkast on küllalt sitt käsitleda ja mul on kirjanduse listist savi ka. Kirjanduse listi mälestuseks üks luuletus

JEESUS JA JÜNGRID

Jeesus üksi sooritada
vargapoisinumbreid
jõudis küll kuid igav hakkas
värbas endal jüngreid

ja ta senikaua moosis
süütut poissi Peetrust
kuni uskuma see hakkas
pätielu veetlust

libedale teele läks ka
ristija Johannes
ringi liikus võõraid asju
oma tasku pannes

Jeesus pikanäpumehe
kasvatas ka Juudast
isa-ema inseneri
väga lootsid ju tast

nüüd kuid tihti Jeesuspoisi
seltsis nähti juudast
kandmas võõrast varast pungil
kotti mitmepuudast

aga ükspäev politseisse
Juudas läks ja kraamis
päevavalgele teod mis on
Jeesuspoisil plaanis

minna õhtul tartu NAKki
paljaks teha Veiko
ära viia pliit ja kell mis
täpselt käib kui Seiko

tehtud tegudest ta vaikis
neist kus ise pundis
õhtul seeklist kolmekümnest
kõrtsmik rõõmu tundis

politsei kuid kumminuia
tõmmata sai vöö pealt
äsas Jeesusele kelle
tabas pahatöö pealt

kuigi Jeesus politseile
püüdis seletada
et ta tahtis vaid remonti
minna telekaga

ikkagi ta pandi ketti
kuid ei löödud risti
kohus tüübi karistuseks
internetti pistis

ajalugu näidand oli
Jeesus pääseks ristist
sest ta pakub valvureile
küllaldaselt pistist

aga nüüd saab Jeesus Kristus
kanda tõelist risti
iga päev ta lugema peab
kirjanduse listi

0 Comments:

Post a Comment

<< Home