Contra -Urvaste süda

Friday, July 20, 2007

KIRJU LUGU

tüdruk ütles et ta mind ei salli
mul oli juba peenikene peos
kuid panin talle kaela kirju salli
ja tekkiski me vahel vinge seos

ta ütles et tal meeldib olla üksik
mul oli juba peenikene peos
kuid panin talle pähe kirju mütsi
ja tekkiski me vahel vinge seos

tüdruk ütles ära minu ümber luusi
mul oli juba peenikene peos
kuid panin talle selga kirju pluusi
ja tekkiski me vahel vinge seos

tüdruk ütles jäta rahule mu lokid
mul oli juba peenikene peos
kuid panin talle jalga kirjud sokid
ja tekkiski me vahel vinge seos

tüdruk ütles ära minuga sa jampsi
mul oli juba peenikene peos
kuid panin talle selga kirju kampsi
ja tekkiski me vahel vinge seos

tüdruk ütles ära minu huuli otsi
mul oli juba peenikene peos
kuid sai mult õla peale kirju koti
ja tekkiski me vahel vinge seos

tüdruk ütles et sa mulle küll ei säti
mul oli juba peenikene peos
kuid panin talle pähe kirju räti
ja tekkiski me vahel vinge seos

tüdruk ütles et see asi meil ei laabu
mul oli juba peenikene peos
kuid panin talle räti peale kaabu
ja tekkiski me vahel vinge seos

tüdruk ütles see ei kesta igavesti
no kas on meie vahel mingi seos
kuid panin talle selga kirju vesti
ja olimegi... teineteisel peos

Labels:

1 Comments:

Post a Comment

<< Home