Contra -Urvaste süda

Wednesday, June 20, 2007

unenägude angus

Lugesin müüdiraamatut, mõnusalt tänapäevaga seotud, Unenägude Angus, kes on keldi unenägude ja armastuse tooja.
Lugesin neli ja pool tundi, ja selle jooksul jõudsin jääda kolm korda magama ja kolm korda und näha.
Üks oli selline:
Käisin mööda Antsla Keskkooli koridori, vist oli õhtune aeg, rahvast eriti ei olnud, aga seda enam ma pidin kuidagi õigustama enda sealolekut, ilmselt mul olid mingid ebaausad plaanid seal. Et õigustada enda sealolekut, võtsin kätte harja, millel lapp otsas. Aga kui inimesed mulle vastu tulid ja tere ütlesid, tunnetasin ma, et kõik teavad, et ma ei ole siin koristaja, tundsin ennast tobedalt, aga taganeda paistis, et ei olnud ka võimalik. Või lootsin et ehk siiski usuvad.

Mida ma siis tegelikult õigustama pean, kusolekut? Üldse maailmas?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home