Contra -Urvaste süda

Monday, June 25, 2007

olen väike grammofon

5.04
mööda teed
sõitis õlleauto
alleaa alleaa

meenub 23.05
viimase jõin õlle ma

õhkasin et õlleauto
peal mil kaste mitusada
kus küll ankrusse sa jääd
kus on sinu rahusadam

ootan oh et aeg see mil
minu juures pidurdad
küljeuks tsutt irvakil
õllega ei kidurda



*****
linnud karjuvad kui oleks hinges neil segadus
kuulatan hardalt oi äratundmiserõõm
aknast vaatan linde jälitab imelik pegasus
karu kel tiivad ja kaenla all kaunis riim – mõmm!


*****
mu seljal avati kunstinäitus
pildid olid nii sügavad
et ämber kiiresti verega täitus


*****
1.
võõra pastakaga kirjutasin
taskud olid õllekorke täis
mõtlesin kui õllekorkidest
saaks kirjutamismasin
2.
mõtlesin ühe mõtte siin
kui hoomasin et hoomasin
heitis enda hooratta
meile hoorata




*****
mul on palju suuri sõpru
rohkem veel kui väikeseid
nende turjalt sodida saan
taevast ära päikeseid

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home