Contra -Urvaste süda

Saturday, September 22, 2007

üle hulga aja ka luulet

STAARI ELEEGIA

mõtlesin kui olen staar ja
ühe tiiru teen ööklubin
laulan tüdrukule aaria
siis ta potsatab kui ubin

mitte newtonile pähe
selge see et minu üska
seekord pole nii ja vähe
see ei tee siis mulle tuska

eelmistega lohvkalt läinud
kuid ei räägi seiklustest ma
sest siis ise ma ei näinud
mõtet et peaks jääma kestma

esimesel võimalusel
leidsin lolli vabanduse
et pean kähku käima kusel
või sain ajurabanduse

kuid nüüd silme ees virrvarr ja
katkeb suitsetamisahel
sest mu teele sattus Maarja
mäletan kord lasksin rahel

enda peale jätta jälgi
aga see küll polnd nii ränk ku
nüüd kus reena enda järgi
rakendab mind veetlev jänku

tantsima ta siiski tuleb
juba minu käsi paitab
Maarjat siit ja sealt... siis tuleb
käsk kui taevast välk – nüüd aitab!

järgnen talle nagu magnet
sest mu tahtmine on raudne
aga tema mu eest pageb
kui ma oleks marutaudne

laulan talle lauluviisi
mille sisuks Tallinn põlev
aga talle endistviisi
ma ei tundu kuigi põnev

teha võin ükskõik mis trikke
tema silmis olen staar ju
staarid vahetavat chicke
nagu näiteks... hambaharju

viimaks taltun ma ja Maarja
ristin mõttes neitsi Maarjaks
olla võiksin kasvõi tsaar ja
tema jaoks jääks ikka paariaks

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home